![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Nav het Arrest: Blok beter doodzwijgen? | |||
JA, het VB is een criminele organisatie en criminaliteit moet bestreden worden |
![]() ![]() ![]() |
6 | 50,00% |
NEEN, criminaliteit door Eigen Volk mag en moet aangemoedigd worden |
![]() ![]() ![]() |
6 | 50,00% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Naar aanleiding van het arrest, heb ik voor mezelf besloten voorlopig aan geen discussies pro- of contra Blok meer deel te nemen. En deze topic is dan (hopelijk) voor lange tijd, de laatste keer dat ik nog over het Vlaams Blok schrijf. Yves Desmet schreef op 12 mei 2001 in De Morgen 'Over mestkevers en fascisten':"Als het Blok doodzwijgen geen resultaat heeft en erop kappen evenmin, laten we er dan liever op kappen" Me dunkt dat er eindelijk met dit arrest 'resultaat' werd bereikt, en doodzwijgen opnieuw de betere optie is. Maar U hoeft het niet met me eens te zijn ![]() Ook het webonderdeel 'De Nieuwe Hitlertjes' op mijn website, zal de komende weken/maanden drastisch veranderen. Een aantal items ga ik, om het met de woorden van Filip Dewinter te zeggen: "opbergen". In de toekomst komen daar onderwerpen over de Nieuwe Orde bewegingen/organisaties of partijen van de 25 landen van de Europese Unie te staan zoals bvb Le Pen en Front National, Jorgen Haider en FPÖ, Republikaner Duitsland enz.
#2 |
Banneling
|
![]() Oef, vind ik een goeie beslissing, dat scheelt een pak zever op dit forum...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik vul uwe poll niet in Piano, maar ik volg wel uw tactiek om het racistische Vlaams Blok dood te zwijgen. (Tenzij er relevantie is).
Vanaf nu spreek ik dan ook over de Racistische Vlaams Nationalisten. 8) Dit mes snijdt langs twee kanten; de échte flaminganten blijven op deze manier buiten schot, én hun ogen gaan misschien open zodat ze meer én duidelijker afstand nemen van de Racistische Vlaams Nationalisten.(R.V.N.) |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#5 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ik heb ook de Poll niet ingevuld.
We zijn fout bezig met onze manier van bestrijden. En doodzwijgen gaat, als het al helpt, slechts heel langzaam helpen. Er is iets anders aan de hand. Als ik in dit soort zaken één iemand moet gelijk geven dan is het Voltaire: "Ik mag nog verafschuwen wat U zegt, maar ik zal het recht om het te mogen zeggen met mijn leven verdedigen ! " De waanideeën binnen het VB en elders moeten eigenlijk anders bestreden worden, anders blijven ze onderhuids maar versterkt bestaan. De goede manier zou de rede moeten zijn, maar dat is spijtig genoeg niet makkelijk. Misschien ook omdat het niet 100% om waanideeën gaat. Nu dat de rechtspraak er is nu moet ze maar consequent toegepast worden totdat er genoeg mensen zijn die inzien dat deze ingeslagen weg niet de goede is en dat ze nog veel van Voltaire (en andere) te leren hebben.
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen al zijn ideeën vrijelijk laten uiten. De grootste onzin negeren en eens ferm mee lachen, en de gevaarlijke ideeën keihard counteren. Geen sluipend gif laten woekeren. Anders raakt 'de bodem verzuurd'.
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Na 13 juni zullen jullie het blok niet meer kunnen doodzwijgen, want dan zal het weeral maar eens een overwinning geboekt hebben en dit ten koste van de SP.a die zwaar zullen verliezen, want het enige wat de SP.a is hun regeringsperiode bewezen heeft is dat ze totaal niet kunnen regeren en hun kiezers negeren met telkens weer een verborgen agenda boven te halen.
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#11 |
|
![]() doe nu eens wat ge ging doen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat: