![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() VB-sukkel van dienst: Bert Schoofs uit Beringen. De man presteerde het, het onderstaande te beweren in het Belang van Limburg van gisteren, woensdag 2 dec.:
"Meer concreet denk ik aan de oprichting van een Vlaams-Turkse Vriendenkring. Ik stel vast dat zij zich gemakkelijker aanpassen aan onze normen en waarden. Ik ken veel mensen van Turkse origine. Ik heb geen problemen met hen. Tenzij dat ze het steeds over België hebben. Ik zou liever hebben dat ze het over Vlaanderen hebben, nu een regio en straks een land. Ik zou graag hebben dat ze zich samen met ons Vlamingen voelen en dat ze weten dat we hen niet afwijzen maar willen samenwerken. Daarnaast reik ik de hand naar alle andere partijen. Ook wanneer ze mensen van Turkse origine op hun lijst hebben staan en die naar voren schuiven voor een mandaat als schepen. We zullen hen niet op hun afkomst beoordelen, wel op hun merites, op wat ze doen voor Beringen. Voorts gaan we ook proberen om het allochtoon ondernemerschap maximaal te ondersteunen." Ongelofelijk wat voor zever die VB'ers allemaal uitkramen tegenwoordig! Die partij is gewoon een rechtse klootzakkenpartij geworden dat vooral de agenda van de bazen, het patronaat wil dienen en niet meer de verdediger is van de kleine man die geboren en getogen Vlaming is! VB? Weg ermee!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ja alles voor het geld en de vetpotten, ze zijn de luxe gewoon en beginnen nu te panikeren... je zal maar jarenlang in de partei geluuft hebben
![]() VB congres 2020 Laatst gewijzigd door BlueThunder : 3 december 2009 om 08:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en wat is er juist mis met wat hij zegt?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() JaJa...
Zo zie je maar weer. Zo nu en dan slaan ze de bal serieus mis. De laatste tijd steeds meer en meer. Ikzelf ben ooit lid geweest van VB. Maar het heeft hooguit een half jaar geduurd. Heb toen openlijk mijn mening ge-uit op een forum van het VB en heb sindsdien geen ledenkrantje, uitnodigingen of nix meer ontvangen.. Mijn stem krijgen ze alvast niet meer! Vlaanderen onwaardig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik de linksen hier hoor fulmineren dan denk ik, die man is goed bezig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en wie fulmineert en op welke manier??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() Misschien een splitsing?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Als het is om in de strijd tegen de islamisering bondgenoten te vinden bij vreemdelingen die naar hier gevlucht zijn uit een totalitaire islamitische staat, waarom zou dit geen nuttig bondgenootschap kunnen zijn ? Ik lees dit initiatief niet meteen als een omarmen van de multicultuur of stimuleren van immigratie. Meer weet ik er ook niet vanaf, lees het hier voor het eerst dus afwachten op meer verduidelijking door de initiatiefnemer zelf.
Brugge Laatst gewijzigd door Blauwzwart : 3 december 2009 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Goeie humor van je, maar niet meer. Het zou daarentegen wel een partijcongres van de Brusselse PS anno 2009 kunnen zijn.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Man is toch ondertussen voorzitter van de partijraad ofzoiets?
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President