![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dievenbende duikt overal op.
Opgelet wat u nog doet als u aan het rijden bent. Dieven hebben er iets op gevonden om u al rijdend te bestelen. U merkt het pas veel later en u bent veel geld kwijt, zeer veel zelfs. Een voorbeeldje, een nietsvermoedende chauffeur reed met zijn karretje 61 km per uur op een stil wegentje ergens op de buiten. Hij kan zich zelfs niet meer herinneren waar en wanneer juist. Zo stiekem gaan ze te werk. Het duurde wel een jaar of misschien langer alvorens hij besefte dat iemand hem aan het bestelen was. Ongemerkt…stil en geniepig ging de truc met het geld door. Tot hij plots met een deurwaarder dan nog te horen kreeg dat zijn rekening zo goed als gepluimd was met handtekeningen en stempels en namen die hij niet kende of nooit gezien of gehoord had en een heleboel verklaringen en nr’s van artikels dat hij niet kent en allemaal zulke zaken. Het is een machtige bende met vertakkingen tot in de allerhoogste regionen, je staat er absoluut machteloos tegen als je ze tegen hebt. Niemand helpt je, niemand heeft goede raad en niemand durft er iets tegen te doen. Zelfs de politie niet. Iedereen wijst naar je als dader in plaats als slachtoffer, zo geoefend en strak georganiseerd zijn ze. Als je ergens voorbij rijd waar ze verstopt zitten nemen ze een foto van je auto. Met de gegevens van je nr plaat gaan ze via de div uw gegevens opvragen en voor je het weet zet er een rechter zijn handtekening onder en sturen ze u een aangebrande rekening van 760 euro, want ondertussen hacken ze nog eens de computer van de auto keuring ook en zien ze op uw privé gegevens dat normaal gesproken dus strikt persoonlijk is omdat het privé zaken zijn, dat uw keuring ook “toevallig” verlopen was. Zo gladjes doen ze dat. Er is geen ontkomen aan. Ze zitten over gans België verspreid dus let op, vooral in de Vlaanderen. Echte smeerlappen zijn het.
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
erg ongeloofwaardig.... Enne mijn beste langs de DIV kunnen ze helemaal niets opvragen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand kan ze pakken. Maar ze pakken iedereen. Hoe komen ze dan aan al uw gegevens volgens u?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 5 december 2009 om 02:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan dat niet hé, ik ben geen lid van die organisatie.
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zucht. Mambo, het lijkt erop dat je sarcastisch stukje zijn doel mist.
Ik ga de verrassing niet verkwisten. Maar ik weet welke bende je bedoeld .
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zei het al, tot in de hoogste regionen gaat het. Er zijn gevallen bekend van mensen die dat niet pikten dat ze nadien gekidnapt en gegijzeld werden zelfs. Zo extreem ver gaat het.
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() (Op voorwaarde dat de pensioenleeftijd 60 is weliswaar ...) Laatst gewijzigd door Karma : 5 december 2009 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het stopt niet alleen met de auto hoor, die bende heeft vertakkingen in alle dingen die de burger maar enigzins een vrijheidsgevoel kunnen geven.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze niet weten waar en hoe of waarom?
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik durf daar niks op te zeggen.... kweetnie waarmee ze mijn baas chanteren, maar gezien de bedragen dat die moet betalen, moet het iets serieus zijn...
En ze hebben mij ook al zitten chanteren van te betalen voor die datum of anders... , gelukkig bleef het nog via post
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand die je helpt hé?
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar is de politie als je ze nodig hebt?
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk, als ik er over nadenk, het lijkt er wel op dat die burgerbeschermers moedwillig klachten negeren of zelfs in de doofpot stoppen.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet je maar eens gaan beklagen, veel kans dat je problemen krijgt.
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat ik die dievenbende ook ken. Verdomde smeerlappen inderdaad, als het degenen zijn waaraan ik denk.
|
![]() |
![]() |