![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "...het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een auto met zwaailicht gebruiken en een badge na te maken!" Neen, dit is geen grap, dit heeft de man zelf gezegd. On-be-grij-pe-lijk.
Ziezo, terroristen over heel de wereld, nu weet u het hoe simpel het is. In plaats van zwaar beschaamd te zijn over het eigen falen, en te onderzoeken hoe dit in de toekomst vermeden kan worden, zegt Christian De Coninck (hoofd politie Brussel) doodleuk dat er geen(!!) fouten zijn gemaakt "omdat de indringers blauwe zwaailichten hadden en pasjes hadden nagemaakt". De wereld op z'n kop. Is het niet net DAT dat de politie moet controleren!? Proficiat Christian De Coninck, door deze reactie zet u de gehele Brusselse politie nog maar eens (zwaar) voor schut. Nog meer dan de Greenpeace-actievoerders het al deden. Moest ik minister van Binnenlandse Zaken zijn, dan vloog deze man meteen buiten. Van deredactie.be: Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Zeno! : 11 december 2009 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Zo zie je maar hoe overroepen dat terrorisme wel is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() ZALIGE actie van Greenpeace
![]() ![]() Laatst gewijzigd door toccata : 11 december 2009 om 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet zeggen dat ik altijd streng gecontroleerd wordt, ook al ken ik een flink aantal van de bewakers.
Maar als je je natuurlijk zélf voordoet als een bewaker - quid custodiet ipsos custodes... Dat is iets dat onverholpen blijft.
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Niet dat ik het objectief steun maar ik moet wel zeggen dat ik ermee gelachen heb. De beveiliging laat duidelijk te wensen over, dat is hiermee vooral bewezen... De internationale pers stond erbij en berichtte er uitvoerig over... dusja, we moeten toegeven: 't was een geslaagde actie. En neen, ik ben geen 'greenpeace-fanaat'.
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zou niet mogen zijn. Alhoewel ik ook moet zeggen dat er jammer genoeg nog hier en daar wat schort aan de organisatie.
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Normaal gezien vallen EU-gebouwen trouwens buiten politiejurisdictie. Als de Brusselse politie hier bijvoorbeeld binnen wilt, dan bestaat daar een procedure voor.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moesten ze die actie in de VS hebben gedaan dan was de kans groot dat ze een paar bonen hadden gegeten vooraleer ze de kans hadden gehad om hun spandoek te ontvouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja niets is zo nefast voor veiligheidsdiensten/militairen als een gewenning aan routine en procedures. Greenpeace heeft daar op ingespeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Ah ja? Wat was dat ook weer met dat ongenodigde koppel dat een paar weken terug op een receptie bij Obama hem de hand kon drukken?
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en normaal gezien zijn de maatregelen daar vrij streng, zonder badge komt ge er daar niet in, of het is onder begeleiding zelfde als andere belangrijke gebouwen in Brussel, sommige daarvan zijn zelf beter beveiligd als de commisie gebouwen, maar da ga ik hier nu nie aan uwe neus hangen natuurlijk ![]() Langs een andere kant heb ik op strategisch belangrijke installaties rondgelopen, zonder dat er mij ook maar ooit iemand iets gevraagd heeft, (dankzij mijn werk kwam ik wel eens op plaatsen waar normaal gezien niemand kans heeft te komen. ) als technieker kunt ge dikwijls zonder problemen overal binnen wandelen nekeer als ge door de hoofdpoort zijt. Mensen stellen u zelf geen vragen, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo een flic een andere flic zou doen stoppen en zijn papieren vragen is't hek toch van de dam? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NSA kan de boom in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is eenninside job vann de NWO zeg ik U ! een uitnodiging aan diverse terreurorganisaties om nu eens spektaculair op te treden. Greenpeace is hierbij ontmaskerd als handlanger van het internationale terrorisme !
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ALF dat zijn eco terroristen... maar groene peace,... Zagen over Co2, maar ondertussen de lucht verpesten met een 3 a 4 tal schepen, die een beetje nutteloos over de oceaanen rondzwerven. De big bosses die ondertussen goed leven van de subsidies en het gestorte geld van een grote groep naieve burgers. Ondertussen nog wat neuten over CO2, en dan de oplossing voor dat probleem blokkeren door te neuten over kernenergie... Ik ben er zeker van dat als de zee vol molens staat ze daar ook over gaan lullen, of als er in elke auto 10 batterijen steken, ze daar ook over gaan zeiken. Dat ze met al die poen die ze daar krijgen, eens met een zinnig alternatief afkomen he, ze hebben wetenschappers die voor hen werken (al dan niet vrijwillig, ) Kortom die gasten moeten echt eens gaan weten wat ze willen en daar dan maar eens het debat mee aangaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proficiat met je obsessie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() Ik kwam niet meer bij toen ik het interview hoorde.
dat iemand die het woord mag voeren voor de politie zulke onzin mag uitkramen is veelzeggend. Stel je voor dat die auto volgeladen zat met explosieven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach, bij Obama en co. hebben ze toch ook "partycrashers"?
|
![]() |
![]() |