![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit het gastenboek van de site Leefbaar-Deurne:
.......................... Naam : Peter De Ryck Woonplaats : Deurne-Antwerpen URL : http://leefbaar-deurne.or... E-mail : [email protected] Datum : 10-04-2004 @ 01:03 "Het bestuur van Leefbaar Deurne heet u hartelijk welkom " ........................... Beste Peter, Ik hoop van harte dat het je deze keer lukt. Evenals Jozef en de hoogzwangere Maria had je het aldoor moeilijk om in een 'politieke herberg' onderdak te vinden, en ik wens je nu veel succes in je zelfgebouwde woning. Ik hoop dat ze een leefbaar en veilig onderkomen wordt voor jou en alle gelijkgestemde geesten die je misschien over de drempel kan halen. Ik schrijf je deze heilswens liefst vanop dit forum, daar ik vernam dat je web-censor nogal drastisch durft schrappen en aanpassen. Doch misschien gebeurt dit enkel met kritische, minder flatterende of provocatieve mails, waarvan ik er, nu ik het me realiseer, eigenlijk geen enkele van tegenkwam op uw fraaie webstek,wat een absoluut unicum zou betekenen zonder strakke ingrepen. ![]() Ook een dikke proficiat voor je geslaagde actie waarmee je de al even censuurbeluste beheerders en modderatoren van www.politics.be een hak zette, en je alsnog opnieuw op dit forum kon wringen. Kwaliteit computertechnisch, ideologisch of politiek wordt hier helaas niet altijd onderkend en gewaardeerd, maar we kunnen gerust zijn: You Are Back In Full Force ![]() Vale! Je toegenegen Supe®staaf
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graag gedaan.
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 8)
![]() ![]()
#7 |
Minister-President
|
![]() Goeike, Superstaaf!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Zeg Peter,
Heeft Leefbaar Deurne nu eindelijk al leden? Of blijft het beperkt tot Uzelf en uw madam? Weet ze zelf al dat ze lid is? Als het moet, kan ik je wel eens een prijsje maken voor een deftige site, want wat je momenteel hebt staan is wel vrij triestig, hé jongen! Ik had van jou eerder een echte site verwacht, gekocht van papas centjes! |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() 3 leden: hijzelf, hond en de zondagskrant.
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alvast minder leden dan nick’s
|
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Wat is dat eigenlijk Leefbaar Deurne??? De naam van een psychiatrische kliniek of zo???
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk afgekeken van "Leefbaar Nederland"
![]()