![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Volgende mail ontving ik van de week in mijn box:
Denk hier eens over na.....Als je eens echt iets wil meemaken wees Dan klaar voor avonturen zoals je het jezelf nooit voorgesteld had: a.. Ga illegaal naar Pakistan, Afghanistan of Irak. b..Trek je niets aan van immigratieregels, visa, internationale Wetten of andere belachelijke voorschriften. c.. Als je eens daar bent eis je van de lokale overheid kosteloze Medische bijstand voor jou en je hele familie. d.. Eis dat alle gezondheidswerkers vloeiend Nederlands spreken en Dat in hospitalen en verzorgingshuizen al de voeding klaargemaakt Wordt volgens jouw westerse eetgewoontes. e.. Eis dat alle wettelijke formulieren, aanvragen en Inschrijvingsdocumenten in jouw taal vertaald worden. f.. Zorg dat je je zonder beperking voortplant. g.. Wijs elke kritiek op dit onverantwoord kweekgedrag af met de Woorden: "Dit heeft te maken met onze cultuur en godsdienst, daar Verstaan jullie niets van." h.. Behoud je oorspronkelijke identiteit. Hijs een grote vlag van je Westers land boven op je huis, hang ze voor je raam of aan je wagen. i.. Spreek thuis en in het publiek alleen Nederlands en zorg ervoor Dat je talrijke kinderen hetzelfde doen. j.. Eis lessen over westerse cultuur in de moslimscholen. k.. Vraag een plaatselijk rijbewijs en het equivalent van een SIS-kaart. l.. Aan de hand van deze documenten eis je al de andere legale Voordelen op en beschouw je het bezit van deze documenten als een Rechtvaardiging voor je onwettige aanwezigheid in Pakistan, Afghanistan of Irak. m.. Rijd met de wagen rond zonder verzekering of keuring en beschouw De plaatselijke verkeersregels als uitsluitend geldig voor de Inboorlingen. n.. Dring erop aan dat alle lokale ambtenaren, gerechtsdienaars, Agenten en iedereen die met je in contact komt Nederlands leert. o.. Organiseer protestmarsen tegen uw gastland en haar inwoners, zet Je soortgenoten aan tot geweld tegen niet-blanken, niet-christenen En tegen de regering die je binnenliet. p.. Verlang dat je vrouwelijke familieleden zich niet moeten Bedekken in het openbaar en dat ze geen burka moeten dragen. HIERBIJ WENS IK JULLIE VÉÉL GELUK WANT ANDERS ZULLEN JULLIE SPOEDIG DOOD ZIJN!!!!! Maar laat ons niet dromen. Dit voorgaande zal nooit gebeuren in Nigeria, Soedan, Pakistan, Afghanistan of Irak. (of in enig ander Land op aarde, uitgezonderd in het Verenigd Koninkrijk, de USA, Canada, Australië of de landen van West-Europa. Dat is omdat we geregeerd worden door halfgare lafaarden, politiek Correcte idioten en een aantal doordraaiende actiegroepen die Geleidelijkaan ons en onze kinderen naar de ondergang drijven. ALS JE MET ONDERSTAANDE TEKST AKKOORD BENT? STUUR HEM DAN DOOR!!!!! Indien niet, vertrek en probeer bovenstaande punten toe te passen in Pakistan, Afghanistan of Irak. Behoeft volgens mij weinig toelichting, lijkt ridicuul, maar akelig dichtbij de werkelijkheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daarnaast bestaan er ook in Afghanistan, Pakistan en Irak bewegingen die het niet zo hebben voor islamisme, islamfundamentalisme en/of het verplichte besnijden van vrouwen en het dragen van een boerka. Net zoals er in ons land ook verschillende strekkingen te vinden zijn (voor het recht op keuzevrijheid mbt hoofddeksels en tegen), zo zijn ook de hier aangehaalde landen in het Midden-Oosten iets heterogener dan de briefschrijver wil erkennen. Niet iedereen met een andere opinie wordt in pakweg Irak gelynched omwille van zijn opinie, taalstrijd of pleidooien voor een degelijke sociale zekerheid, al is dat wel datgene wat haatpropagandisten zoals de briefschrijver lijken te insinueren door legitiem gewapend verzet tegen een bezetting op hetzelfde hoopje te gooien met gewelddadige uitingen van religieus fundamentalisme. mvg, Andy
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 15 januari 2010 om 06:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja Andy, ik zou zeggen kuis publiekelijk uw gat eens af met een koran of maak een tekeningske van de profeet, en we zullen eens zien hoe ver hun gevoel voor humor gaat he...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nee, ze moeten een papier tekenen waarin ze aangeven niet langer zullen proberen haat te verspreiden, de duivel te aanbidden en de regering te bekritiseren. Zoniet worden ze opgepakt en zonder proces opgesloten en/of vermoord.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Knap geschreven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bullshit ! De islam is een haatdragende religie. Als ze de amerikanen niet hadden lastiggevallen met al hun oorlogszuchtige mentaliteit was het nooit zo ver gekomen. Ik ben trots op amerika dat we de haatdragende islam een poepie laten ruiken. Het is afschuwelijk dat die dwaze moslims eeuwenoude boeddhabeelden hebben vernield. Stel je voor dat als de amerikanen ze niet zouden tegenhouden hadden ze europa al lang veroverd. Zo zijn die moslims. Veroveren en oorlog zoals hun grote Mo het voordeed. Het is dwaas dat vrouwen vanaf hun 9de uitgehuwelijkt worden en seks moeten hebben. Het is heel duidelijk dat als wij durfden doen in een moslimland wat zij hier doen was het burgeroorlog. Het kan er van komen dat er in dit land burgeroorlog komt. Als het geld opgeraakt en de ogen van vele vlamingen opengaan. Het is afschuwelijkl wat wij moeten verdragen in eigen land. Ik doe van harte een oproep om de islam tegen te houden. Anders zal de vrijheid van uw dochters stoppen vanaf 9 jaar. Belgische marokkaanse meisjes mogen het meemaken op 16jaar (omdat ze nog niet volledig baas zijn in de westerse landen-anders lag de leeftijd veel lager)na een vakantietje in marokko zijn ze uitgehuwelijkt. Dan kunnen ze kiezen braaf zijn of verstoten worden. Want het gaat om veel geld. De moslims gebruiken hun dochters om geld te verkrijgen. Ik noem dat kinderhandel, maar het politiek cocrect zootje negeert elk signaal. Als ze 18 worden komt die moslimaanhanger uit noord afrika om hier zijn achterlijke religie verder te beleven. Studieboeken weg hoofddoek aan. Dat is dan het leven van de jonge moslima. En haar meisjes staan hetzelfde te wachten. Trouwens jij beweert dat vele zich verzetten. Waarom zitten die niet hier? Waarom vluchten ze niet weg? Omdat het niet waar is. Moslims zullen indien ze geen andere vijanden hebben wel met elkaar beginnen te vechten. Zo leert de geschiedenis zo leert men vandaag. Laatst gewijzigd door grimbergen : 15 januari 2010 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op uw opmerkingen ga ik niet meer echt op in. Ik wil enkel wat duidelijk stellen door een aantal tekenende voorbeelden: vind je het normaal dat in Iran homoseksuelen ondersteboven aan een appartementsgebouw worden opgehangen omwille van het openlijk beleven van hun geaardheid? Vind je het normaal dat in Irak de tennissers van de Daviscup ploeg vermoord zijn, omdat ze als man een korte broek droegen? Vind je het normaal dat het voetbalteam van datzelfde Irak doodsbedreigingen ontvangt, omdat ze in een 'westerse' sporttenu spelen? Vind je het normaal dat zelfs in een 'vrij westers' en seculier land als Turkije journalisten tot meer dan tien jaar gevangenisstraf krijgen, omdat ze de islam beledigen en de regeringsleiders? Als je minstens één van zulke voorgaande zaken abnormaal vindt (wat ik ten zeerste hoop), dan kan je niet anders dan erkennen dat er in die bewuste landen een serieus probleem is qua vrijheidsbeleving en diversiteitsbeleid. Sterker zelfs, volgens mij zijn die landen fameuze kankers. Het is niet meer dan normaal dat er groepen zijn die hiertegen in opstand trachten te komen. Ik vind het zelfs schrikwekkend dat er in landen als Iran nog zoveel mainstream voor de ayatolla's is. Bijkomend probleem is dat vele vluchtelingen uit deze moslimlanden om economische redenen of omwille van 'gezinshereniging' naar hier komen afgezakt en dan ook hun achterlijke cultuur en godsdienst wensen te installeren. Zelden bemerk ik vluchtelingen die omwille van politieke redenen of overtuiging vanuit deze landen naar hier vluchten. Enkel vanuit Iran ken ik een aantal progressieve dissidenten (tegen de religieuze fanatici) die zich hier - volgens mij terecht voor deze laatste groep - hebben gevestigd. Verder stelt het me terreur dat slechts weinig 'Belgische' moslims openlijk afstand nemen van de fantieke stromingen binnen hun godsdienst. Er zijn er velen die dit zelfs gaan verdedigen en vergoeilijken, hoewel ze beweren niets met terrorisme te maken willen hebben. Alsof Belgische christenen en masse sympathie gaan betuigen voor de religieuze gekken in de USA die abortusdokters vermoorden en de evolutieleer afvallig zijn ! We zitten dus met serieuze problemen namens deze 'vluchtelingen', ook financieel. De uitgaven van OCMW's swingen de pan uit, niet door een toename aan autochtone steuntrekkers, maar door de opvang van immigranten en asielzoekers. Deze uitgaven worden gecompenseerd door besparingen op andere posten, waar wij dus last van hebben. Maar dit laatste mag niet te openlijk gezegd worden van de leidinggevende poco's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Tis niet omdat er schurkenstaten zijn zonder respect voor andere dat wij dat niet moeten hebben. Er is een rede waarom die mensen naar hier komen. Tis een hel in het land waar ze vandaan komen.
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Wij kunnen helaas niet het OCMW van de gehele (derde) wereld spelen ! Hoe sympatiek ik sommige van die mensen ook mag vinden en hoeveel begrip ik voor hun situatie heb. Als ze hier dan al mogen blijven, vind ik dat ze een bijzondere dankbaarheid moeten tonen t.o.v. ons gastland, of op zijn minst een respect voor onze cultuur en vrijheid. Is dat dan echt teveel gevraagd ! Als ik in een moslimland als toerist vertoef, ga ik ook niet iedereen schofferen door onaangepast, westers gedrag. Omgekeerd verwacht ik hetzelfde, ook al zijn toeristen en vluchtelingen natuurlijk niet hezelfde. Hoewel sommige asielzoekers menen dat ze hier jarenlang als toerist moeten kunnen leven, dit met gratis onderkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Ook 'hilarisch' en een heuse trend is het op bezoek gaan naar het land van herkomst als 'politiek vluchteling'. Hoe kan je dan in godsnaam 'politiek vluchteling' zijn? Met dat statuut ben je normaal gezien vogelvrij in je eigen land omwille van een andere overtuiging, loop je op elk moment kans vermoord of gemarteld te worden of mag je gewoonweg het land niet meer in. Hoe komt het dan dat een Angolese vrouw die ik ken en opgeschreven staat als 'politiek vluchtelinge', drie maal per jaar naar haar thuisland op bezoek gaat? Sterker nog: hoe kan die vrouw een groot huis in een residentiële wijk van de hoofdstad Luanda bezitten en hier toch OCMW-steun genieten? Zijn ze dan echt zo oliedom bij onze overheidsadministratie. Ik begin het zo stilaan te geloven ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Ik denk niet dat we ons spiegelen aan die staten, de brief wil gewoon de absurde houding van een deel van de (moslim)vluchtelingen jegens hun nieuwe landgenoten aankaarten en doet dit op redelijk sarcastische wijze. Dat is de hamvraag: moeten we het nog langer pikken dat deze mensen zo ondankbaar zijn tegenover hun opvangland ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het probleem zit erin dat ze direkt een mooi maandelijks bedrag krijgen als ze naar hier komen. Zolang ze dat krijgen zullen ze hier blijven, ongeacht dat ze België en hun bevolking eigenlijk verachten. Afschaffen van kindergeld, ocmw en een uitkering voor buitenlanders die hier minder dan 10 jaar werken zou al een mooie oplossing zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Daartegen over zijn die illegale hier watjes ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat een achterlijke religie is, zit u eigenlijk alleen reclame te maken hier... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom trekt u zich in hemelsnaam iets aan van "de leidinggevende poco's"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Zonder enige ironie interessante 'vaststelling'. Zou je dit eens aan mij kunnen verduidelijken en wat concrete voorbeelden geven? Dan ben ik misschien mee in uw standpunt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hij heeft het over de sossen en de witteboordcriminelen die met dat geïmporteerd crapuul de aandacht van hun eigen criminele zaakjes willen afwenden.
|
![]() |
![]() |