![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb in het Engels deze blog geschreven:
http://socyberty.com/issues/the-horr...l-correctness/ Dat is het laatste wat ik over de Belgische politiek kan zeggen. Momenteel heb ik andere zorgen aan mijn hoofd en daarom ben ik me meer met mijn blog bezig aan het houden dan met over en weer te bashen. Hier kunnen jullie nog jullie mening erover kwijt. Ik ga niet veel meer actief zijn, maar kom af en toe nog wel eens kijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Error 404 - Not Found
We're very sorry, but that page doesn't exist or has been moved. Please make sure you have the right URL. If you still can't find what you're looking for, try another page. We're sorry for any inconvenience
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() Misschien is dat haar laatste statement.
Laatst gewijzigd door laurensje : 13 december 2009 om 15:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk is het the-horror-of-political-correctness |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Bueno, es muy poco
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai, al 999,999 bezoekers, en dat was ik dan. Ik had gewonnen. Effe naar beneden scrollen en er werd weer gezegd dat ik gewonnen had. Ik was zo onder de indruk 2 keer vlak na elkaar te winnen dat ik het artikel niet meer gelezen heb.
Eerst de prijs. Kwestie van geloofwaardigheid. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 14 december 2009 om 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het spijt me dat we u niet veel meer zullen zien op het Forum, Boadicea, ik vond uw postings altijd de moeite waard om te lezen.
Ik heb net uw artikel gelezen, veel nieuws staat er niet in voor iemand die regelmatig uw postings leest, maar wat erin staat is wel de waarheid.
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dan heb je geen last meer van al die ongewenste reclametoestanden Laatst gewijzigd door skaldis : 14 december 2009 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Al werk gevonden? Of zijn die honderden vacatures op de site van de VDAB intussen allemaal ingevuld door nieuwkomers? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Schepen
|
![]() Schandalig dat menske probeert alles om aan werk te geraken. Spijtig genoeg gaan al onze provisies naar de vreemdelingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Dan maar naar de VDAB een cursus aangevraagd om me te herscholen, testen afgenomen en ... blijkbaar nog niet eens goed bevonden voor nog maar een cursus te starten. En het OCMW heeft mijn steun ook stopgezet, omdat ik bij mijn moeder logeer en ik met het weinige geld dat ik heb geen appartement vind. Een sociale woning kan ook niet, omdat de echtelijke woning nog half van mij is en mijn man daar nog woont. Ondertussen blijven de juridische procedures voor de echtscheiding aanslepen en hoop ik op schot in de zaak zodat ik vooruit kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() U heeft een "bediendendiploma". Behaald aan de bediendenschool ongetwijfeld.
U weet dat de overheid de komende jaren veel mensen zal moeten vervangen die op pensioen gaan? Surf eens naar www.selor.be, schrijf u in op hun nieuwsbrief en u wordt automatisch op de hoogte gehouden van vacatures bij de overheid. U kunt er zelfs uw CV plaatsen zodat men u gericht kan contacteren. Bij de NMBS is men bijvoorbeeld op zoek naar gigantisch veel personeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Blijkbaar vinden sommige dat niet goed voor een poetsvrouw en andere vinden het dan weer te laag voor op een bureau te gaan zitten. In ieder geval bedankt voor de link. |
|
![]() |
![]() |