![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te weten dat iedereen op café zit en ik hier. Verdomme!
Ik heb hier nog ergens een goed boek, maar dat beweegt niet. Ook kan ik niet al lezend in slaap vallen, bij tv kan ik dit wel. Minder vermoeiend voor de geest. Wat een slecht weer. Weer om niets te doen. Te koud om buiten te spelen. Te koud om buiten de bloemekes buiten te zetten. Goed weer om een paar duizend kogels te maken, dat wel, maar dan liggen die prullen daar werkloos. 2010 daar zijn we nu se. Het werd verdorie tijd, 2009 was een raar jaar. Zonder bezwaar. Dus nu de vraag met welke zeep wassen jullie je? Ik (als gewone mens, want om propaganda te voeren moet ge ne gewone mens zijn) gebruik alvast SUNLIGHT ![]()
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Zeep ?
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() euhmmmm, ik gebruik axe-zeep onder den douche...
![]()