![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() - No one has ever slid down a banister
- You have no muscles in your fingers - Coffee isn't made from beans - The steam engine was invented in ancient Greece - Vipers, cobras and rattlesnakes aren't poisonous - Nelson never wore an eye-patch - Alexander Graham Bell didn't invent the telephone - The Easter bunny isn't a rabbit - Light is invisible - There were 14 sheep on Noah's Ark http://www.qi.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt er van af. Banister betekend trapleuning. Da's de enige betekenis die ik ervoor ken in't Engels.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 27 december 2010 om 08:44. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() De stoomtrein klopt ook. Idem met de paasHAAS en Bell (iemand was hem voor maar ben vergeten wie). En licht; klopt ook, je ziet objecten, maar niet het licht zélf. Of zoiets. Ik kan het niet goed verwoorden. Dat is in feite waar een deel van deze stellingen op neerkomen hee; verkeerd taalgebruik. Een ander deel zijn natuurlijk weetjes. Bvb in je vingers zitten inderdaad geen spieren, die zitten in je onderarmen. De Maddox gelooft Caligula niet echt, maar ik vermoed dat er geen enkele onwaarheid in zijn post staat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een groot ![]() "Octopuses have six legs" Citaat:
"Who fights ignorance". Niet alleen grappig maar veel volkswijsheid dat weerlegd wordt. Zo blijkt de benaming voor een kind vroeger "girl" te zijn geweest en was roze de kleur voor een jongen. Bannister is het enige dat ik niet begrijp. Barrister kan je niet afglijden maar bannister/trapleuning toch wel? Laatst gewijzigd door Caligula : 27 december 2010 om 10:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Je ziet dus wel degelijk licht, en je brein maakt er een object van. Dus, licht is onzichtbaar ... tot het op je netvlies valt. Laatst gewijzigd door MakingProgress : 27 december 2010 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie maalt daarom?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Google was my friend. Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/QI_%28D_series%29 Weeral kwestie van taalgebruik dus. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb ze zowat allemaal op schijf ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Yesterday" van de Beatles zou het meest gecoverde lied aller tijden zijn
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet dat dat iemand interesseert, maar ik dacht het toch maar even te melden
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Yesterday All my backups seemed a waste of pay Now my database has gone away Oh I believe in yesterday Ik zing dat vooral als ik een DB moet restoren en de IT manager denkt dat hij eea kan versnellen door in mijn nek te komen ademen. Had hij maar beter moeten zijn backups controleren of regelmatiger een DRP test moeten doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |