![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na 1 fles wiskey kunnen ze me afvoeren naar een hospitaal....
Maar ik zie geen groot verlies voor de genenpoel. Geen medelijden van mij in dit geval.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ge bedoelt die paar flessen whisky uitzuipen of mekaar doodnijpen, ... ?
Normaal gezien zijt ge na 1 fles scotch zo kapot dat ge eigenlijk naar t ziekenhuis kunt. k heb er zo vanzeleven eens eenen een fles zien uittoeteren, en de wc waar we hem in teruggevonden hadden... ja man ik kan u zeggen t was er langs alle kanten tegelijk uitgekomen ... Ik beklaag dat meiske nu nog in wiens huis dat da gebeurd is, ... ![]() t voordeel bij zo een feestjes is dan weer wel dat er meestal wel een of 2 nuchter blijven, die de drank moeten voorzien voor de rest, of gewoon meer geintereseerd zijn in mekaar dan in booz, ... en die houden die gasten dan wel tegen die meer dan teveel gezopen hebben. 2 zatte buzzes bij elkaar, dat is veel gevaarlijker, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Yep, op stip voor de Darwin award. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er ooit een compleet turelut zien gaan van 1 glas cognac, die had dat nog nooit gedronken, niet al te veel lichaamsvet, klak die cognac achterover en 5 minuten later t licht uit... allee ze kon nog op haar benen staan he, maar veel zinnige klap kwam daar niet meer uit. (Wel eens goed mee gelachen natuurlijk... ) Korten drank jong, ... als ge niet weet waar ge mee bezig zijt en ge kunt er niet tegen, afblijven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Kan niet hé, moord en doodslag kwalificeren niet...
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() :kuch:
Dan wil ik bij deze mijn kandidaat wel naar voor schuiven: ![]()
Laatst gewijzigd door netslet : 7 juni 2010 om 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Tja, in ieder geval is hij niet gestorven aan verwondingen die hij direct of indirect veroorzaakte. Iemand die een lucifer aansteekt om zijn benzinepeil te controleren is daar een voorbeeld van.
![]()
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Volgens mij liggen uw hersenen volledig stil na zoveel drank.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
![]() Citaat:
toen ik als student Slavistiek in de studentenvereniging zat, organiseerden we naar jaarlijkse gewoonte een avond met Russisch eten en drank (vodka dus...). Wel: ik garandeer je: ieder jaar opnieuw waren er daar wel één of twee eerstekannertjes die naar hun kot moesten gedragen worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is opvallend wat je nog allemaal kunt na een fles vodka, dikwijls zelfs meer dan in nuchtere toestand. De volgende dag weet je er wel niets meer van.
Hangt natuurlijk wel af van gewenning, toen ik pas van Rusland kwam werd ik zelfs niet zat na 3 flessen wijn, nu al na één. Laatst gewijzigd door tomm : 8 juni 2010 om 02:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit eens tijdens een pokeravondje (het was voor lachwekkend lage bedragen) een volledige fles Wodka soldaat gemaakt. Ik was uiteraard strontzat maar kon wel nog net mijn kaarten onderscheiden en de dag erna was ik verbazend fris. Leuk drankje!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() wurgsex, nog nooit geprobeerd
|
![]() |
![]() |