![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik loof 100 euro uit voor degene die hier DIT weekend kan komen prutsen aan mijnen brommer voor mijn ogen.
Ik heb hem binnengedaan maar ik heb hem meer kapot teruggekregen dan ie al was. Hij start moeizaam via elektronische starter en kickstarter is al volledig om zeep. Er zit nochtans splinternieuwe accu in en de motor is helemaal opgekuist geweest. Dit allemaal heeft niet mogen baten tot een betere start. Ik heb wel een nieuwe booster op het oog, maar die kost heel veel spaarcentjes. Zodus, hoop ik bij deze het te kunnen oplossen met 100 euro. Enfin, wie wat van motors kent, stuur pm. Het is in regio Oost Vlaanderen, dichtbij de N60.