![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() wie kan wie volgen?
en wat denkt vivant? Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 januari 2010 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgen met wat?
Moeten we het verhaal achter uw vragen zelf gaan zoeken? Zo start je toch geen discussie als je het mij vraagt. Allez, ik zal mijn goed hart tonen, ik kan niet volgen.
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Opbjectief stel ik vast. Cd&v houd geen woord, NVA wel. Die kiest eigen beloftes voor postjes. Ik ga deze vaststellingen meenemen in het stemhokje bij de volgende verkiezing.
Ik geef graag mijn vertrouwen aan mensen die ik kan vertrouwen. De NVA heeft gescoort bij mij |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() de OVLD heeft 3 jaar pogingen van cd&v/nva gesaboteerd.
Nu Leterme gebrainwashed is, wil de OVLD per se een staatshervorming. Sukkelaars. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zowel de CD&V als de OVLD-partijtop zitten vol huichelaars/leugenaars.
OVLD probeert stemmen te ronselen op de kap van CDV terwijl zij electoraal amper nog iets voorstellen. idd sukkelaars. NV-A gaat nog de grootste partij worden in Vlaanderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denkt daar iemand of is het gewoon het antwoordapparaat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burgemeester
|
![]() Vivant ? Die bestaan toch nietmeer en zijn toch volledig opgenomen in de VLD . En het is nog een unitaire partij . Weg ermee .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alhoewel de ovld niet mijn bloed is, vind ik wel dat men ze, na het uitdrijven van de oude (linkse) krokodillen, krediet moet geven. Maar ja, vrees ook dat ze zullen sneuvelen, als het er echt op aan komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Croo is niet verdreven, Verhofstad evenmin
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben Slangen, nog vergeten. Maar in hoeverre De Croo (sr) en Verhofstad nog invloed hebben, weet ik ook niet. Wat is de invloed van grijze krokodillen, met ne lichte binnendienst, bij de ovld ? De toekomst zal het wel uitwijzen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |