![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Het zijn toch prutsers geworden he. Zelfs nigerianen sluiten zich aan bij de organisatie...
http://www.news.com.au/world/al-qaed...-1225813733415 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Eén of andere simpele van geest die gebruikt werd, door wie laat ik hier in het midden.
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Goed te weten dat die moslimterroristen steeds dommer worden.
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Precies of Al Qaeda zit er voor iets tussen. Fuck fast media.
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() ik denk dat een zot en zottigheid heeft willen uithalen, meer niet. ik geloof niet in de al qaida verhaal.
natuurlijk sprong de media erop gelijk bloedzuigers om er een sensatie van te maken. dat is hun broodwinning. en het verhaal komt de overheid goed van pas. Vorige week hebben ze daar een defensie-budget goedgekeurd dat werkelijk buiten alle proporties is. De overheid moet dat toch kunnen verantwoorden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() ²
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Niet elke moslim is een terrorist maar elke terrorist blijkt wel een moslim te zijn. Deze religie moeten we uit europa bannen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 26 december 2009 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() ik weet niet of het zo slim is van dien hollander om er zo voor uit te komen dat hij diegene was die die neger heeft gevloerd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
het is nogal overtuigend dat sommigen in het westen zo nodig een "vijand" moesten creeren om hun plannen door te drukken en de westerse publieke opinie achter zich te krijgen. Dat al qaeda een postbak organisatie is, is een terechte visie. Vooral die beelden die Rumsfeld tonen terwijl hij spreekt over de vele al qaeda bunkers in de tora bora gebergten, moet achter gezien zeer beschamend voor hem geweest zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() De organisatie link is quatch lijkt me. De explosieven + plan gaan halen in Yemen. Wss misbruikt om de aanvallen ginds goed pogen te praten. Hij schijnt ingenieur van opleiding te zijn oid. Bizar verhaal
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ziet ernaar uit dat de dader op de binnenkant van zijn kuiten tape aangebracht had met daarin een soort poeder en dat door het spuiten van een vloeistof erop het spul diende te ontploffen.Het ontbrandde alleen maar fel en de dader heeft zware brandwonden opgelopen.(hij werd overmeesterd en geblust door een aktie van andere passagiers en cabinepersoneel)
Hij is hiermee door verschillende veiligheidssystemen gewandeld! Beveiligingspersoneel kan er toch niet mee lachen.En dat occasioneel passagier kelt al eens schoenen en riemen moet afdoen en tesamen met andere spullen in een bakje leggen,tot daar aan toe,maar straks moet ik helemaal sexy gestript door de scanner? ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 26 december 2009 om 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals George Carlin ooit zei: Take a fucking chanche will ya. De kans dat je door terroristen opgeblazen is even klein als de lotto winnen. Je kan het niet echt stoppen. Ik ben daar ook niet toe bereid om meer vrijheid op te geven en men genetalien ten spreide tonen. |
|
![]() |
![]() |