Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 december 2009, 08:39   #1
Erwinvds
Gouverneur

Erwinvds's schermafbeelding

Standaard Publikaties

Naar aanleiding van nog een stuk ingezonden door Astrid Essed;

http://forum.politics.be/showthread.php?t=133000

Zou ik graag voorstellen om een subforum op te richten genaamd "Publicaties".
Eventueel kan dit dan deel uitmaken van Persmededelingen.
De reden dat ik dit vraag is het volgende. Hoewel ik vind dat de stukken die Astrid inzendt zeker een waarde hebben, al was het maar omdat ze zoals Andy terecht aanhaalt, er zeker tijd en moeite ingestoken is om alles zo goed mogelijk te documenteren zijn de stukken op zich niet iets wat je op een discussie forum plaatst.
Op een discussie forum verwacht je toch een zekere respons als je iets plaatst. Hence waarom het een discussie forum genoemd wordt.
Haar stukken doen me altijd denken, als ik het zo mag uitdrukken, op een etentje.
Je word ergens uitgenodigd, neemt dit met graagte aan in de hoop op een mooi en gezellig avondje, eventueel met een pittige/plezierige discussie achteraf.
Je komt aan, zit gemakkelijk aan tafel en krijgt een volumineus 7 gangen menu voorgeschoteld.
Na de dessert denk je, ok en nu de rest van de avond.
Wat blijkt? De gastheer/vrouw ruimt de tafel af, verdwijnt in de keuken, doe de lichten uit en verdwijnt naar boven.
En daar zit je dan, in het donker en alleen. Leuk?
En dat zijn de stukken van Astrid. Als je gewoon je gedacht ergens wilt neerpoten zonder de moeite te willen doen om daarna ook maar ergens op in te gaan, waarom dat in een discussie subforum plaatsten?
Als er zoiets als een "Publicaties" subforum zou zijn dan kunnen mensen daar hun stukken kwijt.
Eventueel kan er dan nog in de gepaste subforums er alsnog over gediscuteerd worden.

Mvg

Erwin
Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2009, 09:14   #2
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Misschien kan politics.be een boek uitgeven? We houden een essaywedstrijd en de beste 20 worden gebundeld. Er zit hier voldoende getalenteerd en intelligent volk om daar iets van te maken.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2009, 10:57   #3
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Astrid Essed heeft helemaal de intentie niet om in discussie te gaan. Van de 57 berichten die ze hier op het forum heeft geplaatst, zijn al haar 57 ellenlange schrijfsels enkel topicopenende propagandastukken. Nooit of te nimmer zal ze reageren, en ze verdwijnt altijd weer net zo snel als ze gekomen is, nadat ze haar eenzijdige propaganda op het forum heeft geknald. Op naar het volgende internetforum waar ze exact dezelfde berichten neerplempt, om ook daar nimmer meer iets van zich te laten horen tot het volgende stukje propaganda door haar wordt geplaatst. Ze is dan ook -mijns inziens meer dan terecht- op een aantal andere fora, inclusief het forum van GroenLinks in Nederland, verbannen voor dit soort praktijken. Een voorbeeld dat de moderatie hier gerust mag volgen wat mij betreft.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2009, 11:14   #4
nihao
Minister

nihao's schermafbeelding

Standaard

Wat mij betreft niet. Mij lijkt het beter om de stukjes op de gepaste manier in te kaderen. Waarom niet in een aparte rubriek ? Wat is daar fundamenteelop tegen ?
Oud 23 december 2009, 11:21   #5
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Dan wil ik ook een apart subforum hebben voor al mijn schrijfsels hoor...

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2009, 13:41   #6
Den Duisteren Duikboot

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Dan wil ik ook een apart subforum hebben voor al mijn schrijfsels hoor...
Geen slecht idee, toch? Een subforum voor essays? Ik lees alleszins liever een eigenhandig geschreven stukje dan het zoveelste krantenartikel.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2009, 19:47   #7
Pieter Vandoorne
Coördinator

Pieter Vandoorne's schermafbeelding

Standaard

Ik zal het meenemen als idee voor een grotere herziening in de nabije toekomst.
Pieter Vandoorne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2009, 23:19   #8

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht
Naar aanleiding van nog een stuk ingezonden door Astrid Essed;

http://forum.politics.be/showthread.php?t=133000

Zou ik graag voorstellen om een subforum op te richten genaamd "Publicaties".
Eventueel kan dit dan deel uitmaken van Persmededelingen.
De reden dat ik dit vraag is het volgende. Hoewel ik vind dat de stukken die Astrid inzendt zeker een waarde hebben, al was het maar omdat ze zoals Andy terecht aanhaalt, er zeker tijd en moeite ingestoken is om alles zo goed mogelijk te documenteren zijn de stukken op zich niet iets wat je op een discussie forum plaatst.
Op een discussie forum verwacht je toch een zekere respons als je iets plaatst. Hence waarom het een discussie forum genoemd wordt.
Haar stukken doen me altijd denken, als ik het zo mag uitdrukken, op een etentje.
Je word ergens uitgenodigd, neemt dit met graagte aan in de hoop op een mooi en gezellig avondje, eventueel met een pittige/plezierige discussie achteraf.
Je komt aan, zit gemakkelijk aan tafel en krijgt een volumineus 7 gangen menu voorgeschoteld.
Na de dessert denk je, ok en nu de rest van de avond.
Wat blijkt? De gastheer/vrouw ruimt de tafel af, verdwijnt in de keuken, doe de lichten uit en verdwijnt naar boven.
En daar zit je dan, in het donker en alleen. Leuk?
En dat zijn de stukken van Astrid. Als je gewoon je gedacht ergens wilt neerpoten zonder de moeite te willen doen om daarna ook maar ergens op in te gaan, waarom dat in een discussie subforum plaatsten?
Als er zoiets als een "Publicaties" subforum zou zijn dan kunnen mensen daar hun stukken kwijt.
Eventueel kan er dan nog in de gepaste subforums er alsnog over gediscuteerd worden.

Mvg

Erwin
De meest leuke van de reacties was wel die van Don Quisjot ...

http://forum.politics.be/showpost.ph...40&postcount=2
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be