![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Een 50-tal Amerikaanse diplomaten hebben een (open?) brief geschreven, gericht aan het Witte huis, waarin ze de buitenlandse politiek van Bush jr. hekelen als zijnde schadelijk voor het land. Vooral de onvoorwaardelijke steun aan de Pisraëlische vette pad Sharon wordt scherp veroordeeld. De diplomaten wijzen er op dat Amerika steeds meer "vrienden" verliest in de internationale gemeenschap.
Het is niet de eerste keer dat de Bush-administratie tegenwind krijgt vanuit eigen rangen. Voordat de zionistische neocons de Bush-administratie in de Iraakse oorlog stortten, was er al verzet vanuit Republikeinse kringen, ondermeer vanwege de republikeinse VN-medewerker Scott Ritter die de afwezigheid van massavernietigingswapens in Irak benadrukte. Het smoesje voor de orlog moest evenwel ten allen prijze overeind blijven... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan komen ze wel een jaar te laat é met deze brief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Meen dat men hem in de aanloop van de oorlog feiten met een minderjarige heeft verweten waardoor z'n geloofwaardigheid (al dan niet terecht) slonk als was het een schaal koekjes op een obesitas-conventie... Geen flauw idee of en wat er met die aanklacht gebeurt is.
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Geachte,
Ik denk dat er ook eens oog moet komen voor de goede kant van Bush en zijn regering !! Vergeet niet dat Bush veel puin heeft moeten ruimen inzake de linkse Clinton adminisratie heeft achtergelaten. Bush ruimt de puinhopen van 8 jaar Clinton, Clinton welke die moslimpjes maar heeft laten geweren allemaal onder het mom van vrijheid. Op dit moment is de regering Balkenende de puinhopen van Kok aan het ruimen -welke enorm zijn-, het Vlaams Blok kan dit binnenkort ook gaan doen. Alleen dan kunnen ze het puin gaan ruimen van de 20 laatste kabinetten waar de CVP en VLD met de SP in heeft gezeten. Dus; Ik vraag me wel eens af; Indien Bush er niet zou zijn, wie stelt dan eens orde op zaken ? Belgie was veel slimmer geweest -zoals Nederland gedaan heeft- om de oorlog tegen Irak politiek te steunen !!! Nu wordt Belgie door de Amerikanen economisch kapot gemaakt, dom, het heeft geen enkele zin om als dwerg tegen de reus te vechten. En Verhofstadt maar kletsen dat 200000 banen erbij komen. VOLKSBEDRIEGER
DDR-Staats- und Parteichef, Generalsekretär das Zentralkomitee der SED, Mitglied des Politbüros, Erich Honecker "Vorwärts immer, rückwärts nimmer!" "Die Partei hat immer recht". "Die Mauer wird in 50 und auch in 100 Jahren noch bestehen..." http://www.funet.fi/pub/culture/russ...al/sovnat1.wav |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Spanjaarden , OOstenrijkers en de Fransen hebben onlangs nog de rechtste fracties een dreun op hun neus gegeven door hun wanbeleid van de laatste jaren !! Binnenkort ook Balkenende d'eruit en Europa stevent af op een linkse overwinning !!! ![]() ![]() And last but not least ..uwe Bush gaat in onze geschiedenis als de meest incapable idioot president wat betreft buitenlandse politiek..kick his ass asap from Iraq !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laten we hopen dat het daarbij blijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ritter is tenminste nog een echte conservatief die zich niet op sleeptouw liet nemen door die neocon-kalveren. Het zou me niet verwonderen dat men Ritter heeft willen politiek elimineren door loze beschuldigingen. Hij was een ambetante sta-in-de-weg voor de neocons rond Bush. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De mesthoop dat Bushke daar aan 't maken is maakt hem alleen maar sterker...jammer genoeg uiteraard...ik zeg het nogmaals was ons Bushke niet geboren zag er ons wereld iets vrediger uit in de 21ste eeuw.. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Als het slecht is zeggen we het ook!!!
Als gematigd en genuanceerd pro-amerikaan ben ik ten zeerste verbolgen over het gebeurde. Voor mijn part moet Rumsy de laan worden uitgestuurd. Maar kan Bush dit zich wel permitteren, want Rumsy wegsturen is zoveel als zelf fout bekennen, en clown Bush kan zich dat nu "vlak" voor de verkiezingen niet veroorloven. Ik hoop echt dat Bush verliest en vervangen wordt. De schade die hij aan de amerikaanse geloofwaardigheid berokkent is niet meer te overzien.