![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo,
Ik ben een absolute leek op politiek vlak, maar organiseer voor school een workshop rond vakbonden en werkgeversorganisaties. Het grootste gedeelte is goed verlopen, echter had ik nog een, in jullie oren waarschijnlijk domme, vraag. Ik raak maar niét uit aan de verschillen tussen de werkgeversorganisaties. De sites staan overvol, lijken allemaal hetzelfde aan te bieden,... Wat zijn de verschillen? Tussen Unizo, Voka, VBO, UCM, UWE, VKW? Beci,... Alvast bedankt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar hoe is dat toch mogelijk? Waartoe dient internet nog?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Categor...ersorganisatie
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Het is dus mogelijk
![]() Wikipedia had ik reeds gevonden, net als de sites van de verschillende werkgeversorganisaties. Toch was het mij niet helemaal duidelijk, vandaar mijn vraag ![]() In ieder geval, na enige hulp ben ik op de goede weg. |
![]() |
![]() |