![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Nu zegt hij terug plots dat Israel zich moet terug trekken uit Palestijnse gebieden tot de grenzen die in 67 zijn vastgelegd.
Bizarre kerel. Of denkt hij terug de Arabische harten te veroveren door zo'n debiele uitspraak te doen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
het is zoals Berlusconi vorig jaar na 15 februari: opeens verandere hij ook van gedacht, opeens had hij zijn "bedenkingen" bij een unilaterale inval in Irak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() jij bent ook een bizarre kerel hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Een machtige zionist die veel bepaalt en te zeggen heeft is Undersecretary of Defense P. Wolfowitz. Hij is bijvoorbeeld een van die mensen die voor veel kwaad zorgt en verantwoordelijk is voor sommige van de Amerikaanse buitenlandpolitiek. Hij komt echter nooit in de kijker te staan, hij doet rustig zijn zin en komt niet onder publieke druk te staan en moet geen verantwoording afleggen. Wie dus ook de president is, het gaat erom wie er "meeregeert" en wie er genoeg geld in de verkiezingscampagnes heeft gepompt. Bush mag zeggen wat hij wil, de onvoorwaardelijke steun voor Israël blijft. Bush moet dus als een idioot beschouwd worden en zijn woorden moeten pas geloofd worden wanneer het werkelijk daden worden, anders is het een zeer potentiële leugen en niets anders dan politieke praat. Net als toen hij zei dat de $ 87 billion voor Irak en Afghanistan de laatste keer zou zijn dat hij geld zou vragen dit jaar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Vergeet niet te melden dat nicht van Putin's maitresse ook een relatie heeft gehad met de vriend van een zionist ![]() en dat de Paus het nog altijd heeft over die Jood van Nazareth. en dan die Chinezen die zich nu gaan inspireren op de "muur" om ook meer toeristen uit de NGO sector aan te trekken, want hun muur is toch hoger en langer. Eigenlijk zijn die islamisten ook een beetje zionist omdat ze de bijbel aanvaarden, waarin psalm 237 (?) duidelijk tot zionisme oproept. Eigenlijk ben je een sukkelaar, Panther, en ik voel met je eenzaamheid echt mee, hoor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het gaat hier om zionisten die belangrijke, machtige posities bekleden waarin zij kunnen beslissen over zaken die andere zionisten aangaan en dan kun je wel raden zeker wiens kant gekozen zal worden. Hahaha, je laat me toch echt wel lachen met die laatste zin van je. Moet ik nu schreeuwen soms? Ik besluit hieruit dat je mensen die de waarheid zeggen, die jij natuurlijk ontkent en niet wilt zien omdat jij er een andere mening over hebt sukkelaar en eenzaat noemt, zo iemand als jij noem ik een echte sukkelaar. Voel maar met jezelf mee, bij mij is er geen eenzaamheid waar je kunt meevoelen. |
||
![]() |
![]() |