![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Verschijnt de camera in de hallen
dan kruipt men op de piedestallen. Men vecht ongestoord om het hoogste woord. Straks gaan ze zelfs nog Limburgs kallen. ![]() Limburg alaaf ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ster van de Peuk staat momenteel op een hoogtepunt (zeker wat zijn huidige pree betreft).
De ster van de Sauw is tanend. Geen minister meer. Alleen vrienden bij de tsjeven ... alhoewel, vrienden ... de plaatsvervangende fraksievoorzitter (De Caluwe) van de tsjeven was begot niet mals in zijn kommentaar.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben geen NV-A-er maar Sauwens' show van deze week heb ik dus niet gepikt. Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 23 januari 2010 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het moet maar eens gedaan zijn met schorremorrie ongestraft toe te laten vanuit de anonimiteit reputaties aan te vallen en geruchten te lanceren uit het vacuum Laatst gewijzigd door born2bewild : 23 januari 2010 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() OK. Laat maar komen. Ik zet de verhalen dan wel in de media.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |