![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren een reportage op de Nederlandse tv gezien waarin het onderwerp eremoorden aan bod kwam.
Gewoonweg ongelooflijk hoe men in de moslimcultuur omgaat met vrouwen. ![]() Meisjes die thuis moeten gaan lopen omdat ze anders de kans lopen vermoord te worden. Die krijgen dan van de overheid een onderduikadres maar na verloop van tijd slaagt de familie er meestal toch in dat adres te vinden zodat ze weer eens moeten verhuizen. En zo blijven die vrouwen/meisjes constant opgejaagd wild volgens een sociaal medewerkster. Het strafste verhaal kwam wel van een meisje dat door haar neef was verkracht maar volgens haar familie had zij de familie ter schande gebracht en niet haar neef want en ik citeer: '' Moslims mogen van de koran geen vrouwen verkrachten en doen dat dus dan ook niet''. Een ander meisje kreeg te horen dat men haar ging dumpen maar pas nadat ze eerst haar ogen zouden verwijderen. Ik vraag mij af of het hier in Belgié veel zal verschillen tgo Nederland, persoonlijk denk ik van niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En al die 'gematigde' moslims die over elkaars voeten struikelen om toch maar als eerste die schandelijke praktijk aan te klagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat me ook opviel was dat van de al die gevluchte meisjes die men intervieuwde geen enkele een hoofddoek droeg. Zou het dan toch kunnen dat vrouwen in de islamcultuur gedwongen worden van een kopvod te dragen? ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 12 februari 2010 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat wij elkaar goed gaan verstaan.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als een meisje bewijsbaar fysiek bedreigd wordt door haar familie, moet die familie zonder pardon het land uitgesodemieterd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In 2008 waren er 5 gekende eremoorden en in 2009 het dubbel, tien! Ook verdwenen om onverklaarbare reden 19 meisjes/vrouwen spoorloos, volgens de familie hadden ze heimwee gekregen en waren terug naar hun thuisland gegaan. Als ge dat niet gelooft maken ze u wel iets anders wijs. |
|
![]() |
![]() |