Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 februari 2010, 21:19   #1
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard Aantal eremoorden in Nederland verdubbeld op 1 jaar tijd

Gisteren een reportage op de Nederlandse tv gezien waarin het onderwerp eremoorden aan bod kwam.
Gewoonweg ongelooflijk hoe men in de moslimcultuur omgaat met vrouwen.

Meisjes die thuis moeten gaan lopen omdat ze anders de kans lopen vermoord te worden. Die krijgen dan van de overheid een onderduikadres maar na verloop van tijd slaagt de familie er meestal toch in dat adres te vinden zodat ze weer eens moeten verhuizen.
En zo blijven die vrouwen/meisjes constant opgejaagd wild volgens een sociaal medewerkster.

Het strafste verhaal kwam wel van een meisje dat door haar neef was verkracht maar volgens haar familie had zij de familie ter schande gebracht en niet haar neef want en ik citeer: '' Moslims mogen van de koran geen vrouwen verkrachten en doen dat dus dan ook niet''.

Een ander meisje kreeg te horen dat men haar ging dumpen maar pas nadat ze eerst haar ogen zouden verwijderen.

Ik vraag mij af of het hier in Belgié veel zal verschillen tgo Nederland, persoonlijk denk ik van niet.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2010, 21:43   #2
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Gisteren een reportage op de Nederlandse tv gezien waarin het onderwerp eremoorden aan bod kwam.
Gewoonweg ongelooflijk hoe men in de moslimcultuur omgaat met vrouwen.

Meisjes die thuis moeten gaan lopen omdat ze anders de kans lopen vermoord te worden. Die krijgen dan van de overheid een onderduikadres maar na verloop van tijd slaagt de familie er meestal toch in dat adres te vinden zodat ze weer eens moeten verhuizen.
En zo blijven die vrouwen/meisjes constant opgejaagd wild volgens een sociaal medewerkster.

Het strafste verhaal kwam wel van een meisje dat door haar neef was verkracht maar volgens haar familie had zij de familie ter schande gebracht en niet haar neef want en ik citeer: '' Moslims mogen van de koran geen vrouwen verkrachten en doen dat dus dan ook niet''.

Een ander meisje kreeg te horen dat men haar ging dumpen maar pas nadat ze eerst haar ogen zouden verwijderen.

Ik vraag mij af of het hier in Belgié veel zal verschillen tgo Nederland, persoonlijk denk ik van niet.
Toffe cultuur toch die islam, n'est-ce pas artisjok.
En al die 'gematigde' moslims die over elkaars voeten struikelen om toch maar als eerste die schandelijke praktijk aan te klagen.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2010, 21:49   #3
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
En al die 'gematigde' moslims die over elkaars voeten struikelen om toch maar als eerste die schandelijke praktijk aan te klagen.
Die waren ver te zoeken in die reportage.
Wat me ook opviel was dat van de al die gevluchte meisjes die men intervieuwde geen enkele een hoofddoek droeg.
Zou het dan toch kunnen dat vrouwen in de islamcultuur gedwongen worden van een kopvod te dragen?

Laatst gewijzigd door daiwa : 12 februari 2010 om 21:50.
Oud 12 februari 2010, 21:51   #4
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht

Ik denk dat wij elkaar goed gaan verstaan.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2010, 01:30   #5
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Als een meisje bewijsbaar fysiek bedreigd wordt door haar familie, moet die familie zonder pardon het land uitgesodemieterd worden.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2010, 01:40   #6
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Als een meisje bewijsbaar fysiek bedreigd wordt door haar familie, moet die familie zonder pardon het land uitgesodemieterd worden.
Probleem is inderdaad het bewijs.

In 2008 waren er 5 gekende eremoorden en in 2009 het dubbel, tien!
Ook verdwenen om onverklaarbare reden 19 meisjes/vrouwen spoorloos, volgens de familie hadden ze heimwee gekregen en waren terug naar hun thuisland gegaan.

Als ge dat niet gelooft maken ze u wel iets anders wijs.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be