![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, ik verzin ze zelf niet.
Dus nogmaals de vraag: wat is er aan het gebeuren ? Niks, toeval, per ongeluk, ééndagsvlieg .... of zijn de Vlaamse sossen het ook beu geworden dat Di Pupo onze diktator is ? (en voor zij die gaan zeggen dat dit niet kommunotair getint is als inisiatief van de Landfluit: olie op het vuur gooien in zo'n zaak waar de twee kommunoteiten diagonaal tegenover mekaar staan ...) Ik kan niet wachten op het verslagje van dikken Dehaene, over BHV. Tijdens de eerste vergadering over dat verslagje, gaan ze mekaar niet levend opeten. Want dat zullen ze daarvoor reeds gedaan hebben, als 't zo doorgaat ... link: http://www.gva.be/blog/standpunt/ext...e-toer-op.aspx titel: Franstaligen gaan de communautaire toer op tekst: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() schoof, ik dacht dat je naief was,
maar je bent nu al zoveel gewezen op de oppositierol van de Sp-a dat ik je moet verdenken van kwaaie wil nee de sossen worden niet vlaamsgezind, de sossen doen gewoon oppositiewerk tegen brusselse en federale regering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Luister naar mijn woorden...'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar de sossen luistert toch niemand meer. Als ze in Brussel zelfs al letterlijk zeggen dat ze hun voeten vegen aan wat een Vlaamse sos zegt, dan weten we genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of dacht je Belgie te splitsen zonder de sossies zijde? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat komt natuurlijk omdat de Vlaamse sossen hun scherpe reaksies nu telkens zonder schroom ook uitkiezen in het kommunotaire. Zo wordt de achterban van de Vlaamse sossen mee gekneed in de goede richting. Heel wat van hun achterban stemt Belang. Straks stemmen ze in nog grotere getalen op V-partijen ... Tsja, ik zet dat graag in de verf. De gazetten schrijven over de politiek, ik lees dat, ik zet dat graag in de verf, dus forum ik er hier wat over. Doet gij iets anders misschien ? En ondertussen ligt de Landfluit zijn verscheurend wetsvoorstel daar toch maar te liggen !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Poeh, .. tot één van die PS'ers ook eens zegt dat hij zijn aars veegt aan de Landfluit ...
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar staat dat Landuyt flamingant wordt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Denk dat deze sos vooral aan extra Vlaamse stemmen denkt, en als het erop aankomt terug links piept.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat Carolientje dan haar buitenwacht zal krijgen, na haar strapatsen met VDB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dan voor Landuyt.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie maalt er om het geneuzel van de SP.a?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() Nee, ze worden niet flamingant.
Ze proberen gewoon andere zever te verkopen omdat de vorige zever blijkbaar niet meer aanslaat bij de bevolking. Ze hopen zodoende bij de volgende populariteitswedstrijd "Idool voor Politici" aka "verkiezingen" beter te scoren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Landuyt is er ook zo ene. ![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Volgend jaar verkiezingen. Ze proberen zo (tegen wat ze jaren hebben verkondigd) stemmen terug te winnen op rechts. Je moet maar durven.
|
![]() |
![]() |