![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() ik denk dat ik maar eens ga verhuizen
ik ben een enorme optimist ik ga vrolijk door het leven, dat is nu eenmaal mijn karakter de particratie in Belgïe is ongeloofelijk tegenwoordig als je de realiteit beseft dan valt je mond gewoon open ik denk aan verhuizen!!!!! leuk hé weg van deze verstikkende particratie het is nog nooit anders geweest ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En waar ga je dan naartoe?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Naar een land zonder particratie zekers ?
![]()
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het betert hier niet (integendeel) en anders hou je heel je leven spijt dat je t ni gedaan hebt. t ga je goed ! houzee! Laatst gewijzigd door Anna List : 9 februari 2010 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Antartica ! Geen partijen daar, en dus gegarandeerd geen particratie.
Verder zie ik niet meteen iets...
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Burgemeester
|
![]() Het is nog maar een gevoel maar als het aanblijft dan verhuis ik gewoon.
Ik probeer er wel iets aan te doen hoor ik ben sociaal maar ja.. tegen zo een systeem wat moet je daar tegen beginnen hé.. Ik wacht nog een paar jaren af, en als het aanblijft dan verhuis ik, ik heb nog nooit bij de pakken blijven zitten dus nu ook niet als ik denk aan verhuizen.. Het is dan ook een beslissing en geen vlucht hé.. ik ken mensen ergens en daar zou het wel leuk zijn voor mij maar wel een heel ander leven. Die quote van die schotse rebel is mooi maar gaat gewoon niet op voor Belgïe. Volgens mij is het veel te ver gekomen met Belgïe, en ik ben geboren in Brussel hé en kom van vlaamse ouders! Dus als ik nu in Belgïe bv binnen een paar jaar niet meer kan lachen.. waarom zou ik dan niet naar het buitenland gaan, kan ik dan weer lachen, mij niet gelaten. Er zijn al genoeg politici geweest die "veranderingen" zouden brengen, en dan krijgen ze hun macht en komt er niets van in huis en ik zie dat niet veranderen. Bij geen ENKEL politici van vandaag. Geen enkel......... Een Belgische revolutie? Veel te laat, komt ook niets van, mensen zijn gevangen in een lekkend systeem. Nu ik wacht een paar jaar..... misschien tegen dan is er iets zoals een wet voor referendum.. zodat we zelf een inbreng hebben. Maar particratie? Nee dank u mijnheer!!! Ik pas met de glimlach ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Het land van pracht en praal naar disneyland?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nieuw woordje geleerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Burgemeester
|
![]() And the man in the rain picked up his bag of
secrets, and journeyed up the mountainside, far above the clouds, and nothing was ever heard from him again, except for the sound of Tubular Bells ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit heeft dus niks met particratie te maken, maar met jou goesting om te verhuizen. Doe het dan gewoon. Waarop wacht je nog? Op wie?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is omdat hij tegelijkertijd beseft dat het waar is.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is grhluna vertrokken ondertussen?
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() ²
t verscheurt mij ook als ik t moet zeggen/toegeven. Laatst gewijzigd door Anna List : 9 februari 2010 om 15:19. |
![]() |
![]() |