![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 13 februari 2010 om 18:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik gebruik de avast! anti-virus, volledig gratis (home edition) en van Nederlandse makelij. Werkt als een droom ...
http://www.avast.com/free-antivirus-download Het beestje updatet zichzelf wanneer er nieuwe virussen zijn. Ik had een gelijkaardig probleem met een anti-virus die zich zomaar installeerde op m'n PC toen ik een andere applicatie downloadde. Avast! ruimde dat probleempje voor me op. Wanneer je het installeert en reboot, zoekt hij 1-malig op je hele harde schijf naar ongein. Ik hoop dat het je kan helpen. Mvg Laatst gewijzigd door kgeefgenefok : 13 februari 2010 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het een windos machine is : Processen, services en sleutels in de run-sectie van het register die er niet thuishoren leiden naar de bestanden van deze adware. Geen bestanden wissen, gewoon hernoemen Ik doe het elke week wel bij iemand en het is zoeken zoeken zoeken. Laatst gewijzigd door parcifal : 13 februari 2010 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een goede tip is je mappen sorteren op laatst gewijzigd, op voorwaarde dat je weet wanneer je het programma geïnstalleerd hebt en je ondertussen niets anders met je pc hebt gedaan...verdachte bestanden eerst googelen alvorens je ze gaat verwijderen of hernoemen (natuurlijk verborgen bestanden en mappen weergeven in mapopties)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorlopig kan ik internetten met Google Chroom. Morgen laat ik dat nep-antivirus systeem handmatig verwijderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koop NOD32
|
![]() |
![]() |