Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 7 mei 2004, 09:49   #1
Attiladehun
Banneling

Standaard

Diezelfde machten en krachten die ervoor gezorgd hebben dat er zo een draak van een arrest zou geveld worden, hebben er ook voor gezorgd dat het aandeel van Nihoul in de 'Zaak Dutroux' zo weinig mogelijk uit de verf zou komen. Ieder normaal mens weet dat Nihoul een spilfiguur is, maar alle aanwijzingen in het dossier zijn geweerd of niet nagetrokken...
Dit alles heeft niets met democratie, antiracisme of verdraagzaamheid te maken, maar met PURE MACHTSWELLUST. Diegenen die nu de lakens uitdelen willen dit blijven doen. De 'Raison d'état' noemen ze dat, en alles, letterlijk ALLES moet daarvoor wijken.
Attiladehun is offline  
Oud 7 mei 2004, 10:19   #2
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Wel, ik heb net zo'n draadje begonnen over mogelijke samenzweringen m.b.t. dit gedrocht van een arrest. Misschien kan je er ook jou bedenkingen bij plaatsen.

Ik begin ook meer en meer te denken dat dit arrest in de loge op voorhand is uitgedokterd, zij het andere motieven dan jij hier aanhaalt. Maar jou motief kan even valabel zijn. Ik acht veel mogelijk, om niet te zeggen alles. Er zitten te veel eigenaardigheden in dit arrest...
Oud 7 mei 2004, 17:33   #3
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Jullie achtervolgingswaanzin begint nu toch wel extreme proporties aan te nemen hoor... Tijd om wat professionele hulp in te schakelen, me dunkt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 7 mei 2004, 17:55   #4
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Jullie achtervolgingswaanzin begint nu toch wel extreme proporties aan te nemen hoor... Tijd om wat professionele hulp in te schakelen, me dunkt...

Raf the dude,

Ik vind er op zich niets verkeerd aan om eens andere denkpistes te bewandelen .... dat kan geen kwaad hé ... We hebben al zodikwijls en zo uitvoerig de essenties van het arrest tot vervelens toe moeten lezen, de emotionele uitspraken errond moeten aanhoren... tijd om eens even een andere invalshoek te hanteren... dat verruimt het inzicht... en zoals ik elders al schreef.. we nemen onze samenzweringstheoriën zelf wel met een korrel zout....
Oud 7 mei 2004, 18:22   #5
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Diezelfde machten en krachten die ervoor gezorgd hebben dat er zo een draak van een arrest zou geveld worden, hebben er ook voor gezorgd dat het aandeel van Nihoul in de 'Zaak Dutroux' zo weinig mogelijk uit de verf zou komen.
geen bewijs, enkel ongestaafde insinuatie

Citaat:
Ieder normaal mens weet dat Nihoul een spilfiguur is, maar alle aanwijzingen in het dossier zijn geweerd of niet nagetrokken...

Citaat:
Dit alles heeft niets met democratie, antiracisme of verdraagzaamheid te maken, maar met PURE MACHTSWELLUST. Diegenen die nu de lakens uitdelen willen dit blijven doen. De 'Raison d'état' noemen ze dat, en alles, letterlijk ALLES moet daarvoor wijken.
geen bewijs, enkel insinuatie
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 7 mei 2004, 19:42   #6
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Ieder normaal mens weet dat Nihoul een spilfiguur is, maar alle aanwijzingen in het dossier zijn geweerd of niet nagetrokken...
Lees het boek "Dutroux, teveel om te geloven" en dan zult u zien dat de insinuaties helemaal niet uit de lucht komen vallen. Maar ja, u zult zeggen dat het boek van Gerolf Annemans komt en "dus" niet betrouwbaar is. Wel, dan begint u best met het boek van Douglas de Coninck over Dutroux. Heel lezenswaardig wat daar allemaal staat over Nihoul...
Jan van den Berghe is offline  
Oud 8 mei 2004, 09:22   #7
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Diezelfde machten en krachten die ervoor gezorgd hebben dat er zo een draak van een arrest zou geveld worden, hebben er ook voor gezorgd dat het aandeel van Nihoul in de 'Zaak Dutroux' zo weinig mogelijk uit de verf zou komen.

Citaat:

Citaat:
geen bewijs, enkel insinuatie
Vreemd, ik zou bijna zeggen 'verdacht', hoe u belangrijke aanwijzingen in het dossier ontkent...
Attiladehun is offline  
Oud 9 mei 2004, 10:03   #8
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vreemd, ik zou bijna zeggen 'verdacht', hoe u belangrijke aanwijzingen in het dossier ontkent...
Seba verkeert in grote onwetendheid...
Jan van den Berghe is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be