![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Diezelfde machten en krachten die ervoor gezorgd hebben dat er zo een draak van een arrest zou geveld worden, hebben er ook voor gezorgd dat het aandeel van Nihoul in de 'Zaak Dutroux' zo weinig mogelijk uit de verf zou komen. Ieder normaal mens weet dat Nihoul een spilfiguur is, maar alle aanwijzingen in het dossier zijn geweerd of niet nagetrokken...
Dit alles heeft niets met democratie, antiracisme of verdraagzaamheid te maken, maar met PURE MACHTSWELLUST. Diegenen die nu de lakens uitdelen willen dit blijven doen. De 'Raison d'état' noemen ze dat, en alles, letterlijk ALLES moet daarvoor wijken. |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Wel, ik heb net zo'n draadje begonnen over mogelijke samenzweringen m.b.t. dit gedrocht van een arrest. Misschien kan je er ook jou bedenkingen bij plaatsen.
Ik begin ook meer en meer te denken dat dit arrest in de loge op voorhand is uitgedokterd, zij het andere motieven dan jij hier aanhaalt. Maar jou motief kan even valabel zijn. Ik acht veel mogelijk, om niet te zeggen alles. Er zitten te veel eigenaardigheden in dit arrest...
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Jullie achtervolgingswaanzin begint nu toch wel extreme proporties aan te nemen hoor... Tijd om wat professionele hulp in te schakelen, me dunkt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Raf the dude, Ik vind er op zich niets verkeerd aan om eens andere denkpistes te bewandelen .... dat kan geen kwaad hé ... We hebben al zodikwijls en zo uitvoerig de essenties van het arrest tot vervelens toe moeten lezen, de emotionele uitspraken errond moeten aanhoren... tijd om eens even een andere invalshoek te hanteren... dat verruimt het inzicht... en zoals ik elders al schreef.. we nemen onze samenzweringstheoriën zelf wel met een korrel zout....
![]() |
#5 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|