![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meisje (15) brutaal in elkaar geslagen, stewards kijken toe (video):
http://www.hbvl.be/nieuws/buitenland...0221fbf5f.aspx Niemand dietussen komt ?!?!?!?! ![]() ![]() ![]() Schrik omzef veroordeelte worden ????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De overheid moet er voor zorgen dat ze mogen tussenkomen. Deze mensen wouden hun job niet verliezen. Toch denk ik dat ik er in hun plaats wel had tussen gekomen. En dat andere omstaanders niet ingrijpen, tja. Erg is het in ieder geval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() als er iemand zou ingrijpen, volgt de rest de wel..
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .... maardurven niet !!
Ze moeztende dader zelfs enkelvasthouden !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() als ze ingrijpen en die daders aanraken noemen ze dat racisme => job kwijt, veroordeling, strafblad.
Het is aan de politie om tussen te komen... de stewards hebben enkel een rapporterende & preventieve functie. Heeft u het daar moeilijk mee? Praat met SP-A, VLD, en de andere beleidsmakers van de huidige regelingen hieromtrent.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je slaag krijgt, zorg je beter dat het binnen de muren gebeurd. Voor de deur staat ge er alleen voor.
![]() |