![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Men weet momenteel nog niet echt wat de oorzaak van homoseksualiteit is maar moest men die vinden is een 'remedie' niet per se uitgesloten. Ik ben gewoon benieuwd naar wat jullie van zo'n remedie zouden vinden en of jullie het ethisch verantwoord vinden dat mensen hier gebruik van zouden maken? Zouden jullie het ethisch verantwoord vinden dat men een remedie zoekt?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen stemrecht voor gastarbeiders!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Zoals Giserke het in een ander topic zei:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door respublica : 20 januari 2010 om 02:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus een wedervraag: Men weet momenteel nog niet echt wat de oorzaak van heteroseksualiteit is maar moest men die vinden is een 'remedie' niet per se uitgesloten. Ik ben gewoon benieuwd naar wat jullie van zo'n remedie zouden vinden en of jullie het ethisch verantwoord vinden dat mensen hier gebruik van zouden maken? Zouden jullie het ethisch verantwoord vinden dat men een remedie zoekt? Of: Men weet momenteel nog niet echt wat de oorzaak van blauwe ogen is maar moest men die vinden is een 'remedie' niet per se uitgesloten. Ik ben gewoon benieuwd naar wat jullie van zo'n remedie zouden vinden en of jullie het ethisch verantwoord vinden dat mensen hier gebruik van zouden maken? Zouden jullie het ethisch verantwoord vinden dat men een remedie zoekt?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() als het met een genengroep te maken heeft, sterft het dan niet vanzelf uit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Men kan drager zijn van een bepaald recessief gen (en het door geven) zonder dat het tot uiting komt. http://nl.wikipedia.org/wiki/Wetten_van_Mendel Als heteroseksualiteit een dominante eigenschap is (He) en homoseksualiteit een recessieve eigenschap (ho), dan komt homoseksualiteit enkel tot uiting als het kind het "homogen" van beide ouders mee krijgt (1 kans op 4). In alle andere gevallen is het kind heteroseksueel. Dit is natuurlijk enkel mogelijk als beide ouders drager zijn van het homogen. vb: pa met genen He-ho (+ ma met genen He-ho = 1 op 4: kind met genen He-He (kind is geen drager van het homogen, kan het dus ook niet door geven en is heteroseksueel) 2 op 4: kind met genen He-ho (kind is drager van het homogen, kan het dus door geven, maar is zelf heteroseksueel) 1 op 4: kind met genen ho-ho (kind is drager van homogen, kan het dus door geven en is zelf ook homoseksueel). Weinig homoseksuelen zullen hun homogenen door geven, maar men mag niet vergeten dat er middens bestaan waar holebi's de "raad" krijgen om met iemand van het andere geslacht te huwen zodat ze zouden "genezen". Al hun kinderen zullen dan drager zijn van het homogen (en kunnen het dus ook door geven).
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mengele zou je een dikke smakkerd gegeven hebben.
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
maar ik ben nog altijd niet helemaal overtuigd van het feit dat het genetisch is. Blijkbaar is het onderzoek nog bezig. Er kunnen echter heel wat andere factoren in het spel zijn, denk ik. Laatst gewijzigd door respublica : 20 januari 2010 om 08:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daarin wil de "normale" massa de "abnormalen" genezen van hun aandoeningen. In de film wordt algauw heel duidelijk dat de "normalen" gewoon bang zijn en dat de "abnormalen" hun persoonlijkheid niet wensen prijs te geven, zelfs al zou dat andere "normale" voordelen met zich meebrengen. Naar die film kijken met het besef dat het over homo's gaat, is een verhelderende psychologische ervaring. Persoonlijk vind ik het woord "remedie" gebruiken al te ver gaan. Die mensen zijn niet ziek, ze moeten ook niet genezen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Naar het schijnt wordt de kans op homofilie zelfs groter naargelang de hoeveelheid broers die uw moeder voor jou op de wereld zette. Dat zou dan weer het gevolg zijn van de weerstand die een moeder opbouwd tegen het lichaamsvreemde Y chromosoom dat voor mannelijke nakomelingen moet zorgen. (waardoor de mannelijke sexe uiteindelijk zal uitgeroeid worden) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zijn twee soorten "remedies" he.
1. Men zorgt ervoor dat er geen homo's worden geboren. 2. Men kan homo's omvormen tot hetero's Het tweede, daar ben ik tegen. Omdat het het stigma vergroot van zij die niet wensen te veranderen (zie X-men) Het eerste, daar ben ik ook tegen. Omdat het maar een begin is naar een wereld van kloonen, waar iedereen hetzelfde moet zijn of naast de maatschappij valt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelf al bestond er zo'n pil en kreeg je er geld voor om ze te nemen, ik zou ze van mijn leven niet nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Staatssecretaris
|
![]() Zou je het erg vinden moesten andere het nemen? Zou je het bestaan ervan op zich aanvaardbaar vinden?
![]() Laatst gewijzigd door Pieter B : 20 januari 2010 om 15:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk niet dat er veel holebi's zijn die die pil zouden nemen. ![]() |
|
![]() |
![]() |