![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Ivo Belet (CD&V) - 10 tot 16 mei "Na een jarenlange functie als 'ankerpunt' bij de VRT kiest deze (ex-)journalist resoluut voor een politieke loopbaan. Met een derde plaats op de Europese lijst en een grote bekendheid levert hem dit ongetwijfeld een zetel op. Enige tijd geleden nog |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Mijnheer Belet,
Ik ga u niet vragen hoeveel meer u exact zal verdienen, maar indien u verkozen wordt, hoeveel meer gaat u dan in procenten verdienen in vergelijking met uw slechtbetaalde baan bij de VRT? |
![]() |
![]() |
#2 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
.................................................. .............................................
![]() |
#3 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() wat hij meer verdient interesseert me eigenlijk niet, waarom hij het overduidelijk niet nodig vindt op dit forum te reageren des te meer.....
dit bewijst nogmaals dat de cd&v nog steeds de cvp is
#5 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb onlangs nog in een interview in Humo gezegd dat ik helemaal niet slecht betaald was bij de vrt.
Als ik verkozen word, zal ik gevoelig meer verdienen (zoveel als een Vlaams of federaal parlementslid + onkostenvergoedingen), maar ik zal ook gevoelig meer moeten uitgeven (te beginnen met de terugbetaling van de kosten die ik nu aan het maken ben voor de verkiezingscampagne over heel Vlaanderen - die in mijn ogen wel verantwoord zijn, omdat ik het mee als mijn taak beschouw om de kiezer ook over de inzet van de Europese verkiezingen te informeren en met name over onze standpunten ter zake. Groeten. |
![]() |