![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Goed lezen Agitatie, filosoofke, artisjok. Jullie analyses zijn simplistisch en compleet achterhaald. Hoog tijd voor een Verlichting in jullie denkpatronen. De tijd van de politiek correcte dogma's zijn voorbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu dat ze de ellende met dat krapuul niet meer onder de mat kunnen vegen gaan zij die daar medeverantwoordelijk voor zijn het vingertje opsteken.
Daar heb ik maar één woord voor - hypocrieten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat er spoedig een einde mag komen aan de tirannie van het liberaal marxisme. Hoe sneller, hoe beter.
Alleen wel spijtig dat het zolang heeft moeten duren eer er hier en daar een (s)links wezen de problemen bij naam durfde te noemen. Iedereen kon jaren terug al zien dat de Westerse wereld stilaan begon weg te zinken in het multiculti über alles moeras. Die linkse gasten zijn maar TRAAG van begrip als je het mij vraagt. Zeker als je rekening houdt met het feit dat de grote hoop nog steeds doet of er niets aan de hand is. Wakker worden (of stoppen met bergen wiet te paffen, zodat jullie brein terug kan functioneren...min of meer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Graag uitleg over wat ik werkelijk neerschreef (graag met citaat en link); en niet wat jij er van maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
1) Zijn aanklacht heeft een communautaire ondertoon, want ze is vooral gericht tegen een zekere franstalige politieke klasse in Brussel, die al decennialang doet of haar neus bloedt. Als VDT de strijd met open vizier wil aangaan, dan moet hij ook man en paard durven noemen, in dit geval de PS, en niet vaag over "links" praten. 2) Ik zou graag weten in hoeverre Groen!, de partij van VDT, achter zijn senator staat in deze kwestie. Ze zeggen van wel, maar Groen! zit ook in de Brusselse regering, en in heel de discussie rond de veiligheidsproblemen heb ik de vlaamse ecologisten op geen enkel ogenblik zien ingaan tegen Charles Picqué (hoofd van die regering) wanneer die, samen met Thielemans en co, mordicus het bestaan van de 6 politiezones verdedigde. 3) VDT legt de vinger op de wonde, maar reikt weinig concrete oplossingen aan. Dat er "iets" moet gebeuren aan de groeiende zware criminaliteit en de kleine pesterijen is een feit, maar wat? We hebben de laatste weken gezien dat die nultolerantie een maat voor niets is, wanneer het gerecht niet volgt. Ik zou graag zijn ideeën daarover kennen.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve niet persoonlijk te worden. Laatst gewijzigd door Akira : 13 februari 2010 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Waarom? Staat in dit artikel mijn "analyse"?
Jij stelt dat mijn "analyses zijn simplistisch en compleet achterhaald." Dus graag uitleg over wat ik werkelijk neerschreef (met citaat en link); en niet wat jij er van maakt. Of kan jij alweer niet uitleggen/onderbouwen/aantonen wat je beweert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je bedoelt dat iemand zijn mening niet mag aanpassen aan veranderende omstandigheden? Genoteerd!
Laatst gewijzigd door Steve_M : 13 februari 2010 om 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het een goede tekst die de vinger op de wonde legt, maar of Groen die opvattingen deelt??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het VB waarschuwde al 15 jaar voor die problemen, maar nee, volgens de poco's was er geen probleem en was het maar een onveiligheidsgevoel. Of denk jij dat die problemen er nu pas gekomen zijn met dat neerkallen van die politieagent? Laatst gewijzigd door daiwa : 13 februari 2010 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kortom : je cultuurrelativisme is compleet achterhaald, simplistisch en zielig. Laatst gewijzigd door Cut de krap : 13 februari 2010 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() De specialiteit van de sociologe Nadia Fadil is het ontkennen van problemen als die betrekking hebben op de 'eigen groep' en het schieten op de boodschapper zonder meer, groepsdenken is haar niet vreemd.
In debatten rammelt ze streeds van buiten geleerde theorietjes (die ze uit boeken haalt) af en als er een concrete vraag wordt gesteld kan ze nooit de theorie toepassen op een concrete situatie. Als het erop aankomt om de eigen groep en de islam te verdedigen, draait ze haar hand niet om voor een leugentje meer of minder en scheldproza. Het is onbegrijpelijk hoe zo iemand op kosten van deze gemeenschap steeds haar hypocriet discours blijft verkondigen.. Zo'n mensen verergeren de problemen door ontkenning en boerenbedrog. Laatst gewijzigd door Neptunus : 19 februari 2010 om 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementslid
|
![]() En zoals al langer geweten, ziet gij in de vele teksten in de kranten en op forums als deze, enkel wat uw kraam goed uitkomt en al de rest negeert ge.
Laatst gewijzigd door Nexer : 19 februari 2010 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |