![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Aangezien de boog niet altijd even gespannen kan zijn, gaarne uw aandacht voor het volgende (maar wel met een serieuze ondertoon):
Citaat:
Stelt u voor: een nagebouwd dorpje uit het Marokkaanse Rifgebergte, met echte hennepplantages en de hele rimram. Stel werkloze Marokkanen erbij om die plantages te drijven en het Marokkaanse theehuis te exploiteren. Wat bontkraagjes dragende reljeugd erbij, kopvodden, halal schapenslachtingen, you name it. Die mensen moeten zich dan toch ook meteen een stuk gelukkiger voelen, om zo gelijk hun voorvad'ren uit het heimweeland te leven. Of... zijn het wij autochtonen die over een paar generaties in Bokrijk geplaatst worden? Roept u maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iklees duidelijke dicriminerende ondertoon !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doetegen voorstel:
enpretpark volmet racisten & vlaamsbelangers !! Of nog beter , kastensysteem , ALLE soorten ineigenkast , watdenk daaevan ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 24 februari 2010 om 23:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() WAs hetdat maar ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Een associatiereeks mijnerzijds. U had het over een kast en kastesysteem, dus ik maakte in gedachte de sprong naar soorten kasten, waaronder de hangkast, en naar hindoes en het gebied hindustan, en kwam aldus tot het zinnetje: in de hangkast moet een hindoe staan.
Uw visuele handicap is mij inmiddels bekend geworden. Misschien een idee om dat in uw onderschrift of zo te vermelden, zodat mensen er rekening mee kunnen houden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Binnenkort op elke camping aan de Noordzee weer in alle pracht te bewonderen. Zeg maar wanneer het schikt en ik reserveer voor u een plek op de eerste rang �* raison van slechts 50 euro per kaartje. In het geval u zich alleen voelt en liever wat vrienden meeneemt, kunnen wij u ook een groepsarrangement aanbieden. Bijkomend voordeel is dat u dan ook groepskorting krijgt en slechts 42 euro p.p. betaalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OFF_topic:
Citaat:
![]() Hopelijk wxanneer ikvoorzet scherm heb , zalhopelijk betegaan !! Back Topic:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Lekker gezellig apie kijken!
![]()
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() diezit
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is daar noodzaak aan? Wie een Arabische gemmenschap wil bezoeken gaat toch even naar Brusssel. Voor een Turkse onderdompeling moet je zelfs niet naar de "hoofdstad", Gent of de Varkensmarkt in Aalst zijn een waardig alternatief.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon je mond opendoen en uitademen is al discriminerend tov één of andere ongewenste bende... Waar zal dat eindigen?
Laatst gewijzigd door andev : 25 februari 2010 om 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed idee
![]() ![]() Effe rechten patententeren , BIG €€€€€€€€ ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |