![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Onze" kroonprins wil zich ook een groen imago aanmeten. Hij wil namelijk dat er zonnepanelen op het paleis komen.
Wie zal dat betalen? "Onze monarchisten zijn niet eigenaar van de gebouwen, dus vrees ik dat de kosten op ons afgewenteld zullen worden. Ik geloof wel dat het om dezelfde persoon gaat waarvoor het smogalarm NIET GELDT. Of let op mijn woorden, niet op mijn daden.
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik vermoed dat u van naam hebt vergist.
Is het niet Chocoprins? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou kunnen.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah de man met een missie wel zonnepanelen, ... ik stel voor dat we hem een offerte sturen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Mark my words: Het zal nu niet lang meer duren voor hij het roer definitief overneemt van de Titabelgique ... Daarvoor was het propagandafilmpje zelfs op de commerciële omroep veel te lang. We worden langzaam aan geconditioneerd op de alomtegenwoordigheid van zijn lijkbiddersgezicht.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie het nog gebeuren dat onze royals de koninklijke geschenking- dat de gebouwen beheert- laat opdraaien voor een paar 100000 Kwu aan zonnepanelen op de daken van de gebouwen, maar zelf de groene stroom certificaten aan €350 per 1000 in hun zakgeld-portefeuille draaien.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...n-brussel.aspx
Hier een link naar het art. dat gisteren nog niet beschikbaar was.
![]() |
#9 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
we zouden hem er attent kunnen op maken dat in het buitenverblijf van Tante Fabiola in Spanje er véél méér uren zonneschijn zijn als hier bij ons.... en als we nu eens een dik pak zonnepanelen zetten in de tuin in Motrill en we leggen dan een verlengkabeltje van enkele honderden (duizend of twee-drie) kilometer tot hier in Laeken dan zou dat een zéér goede zaak zijn voor de relaties tussen het belgische en het spaanse koningshuis én zéér goed voor het klimaat en voor de faktuur van electrabel én zéér gemakkelijk te installeren.... ben er zeker van als ge het hem voorzichtig gaat uitleggen (in t'frans) dat onze prins het een schitterend idee zal vinden ! ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel de koninklijke schenking kan beslissen of daar zonnepanelen op het dak komen. Het is trouwens enkel een poging om zich populair te maken bij de bevolking, want zelfs in Wallonië moet de bevolking hem niet. Vele zien liever de troon verdwijnen of zijn zuster de troon bestijgen, dan hem koning van België te moeten noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik mag het hopen, ik bedoel van het niet populair zijn en dergelijke. Maar als ik zie hoe de mensen met vlagjes zwaaien en hoe ze Mathilde de hemel inprijzen ivm haar voorleessessies.........................
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raken jullie dat nooit eens beu, dat eeuwige gekanker op alles en nog wat?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze kroonprins verdient niet beter. Filip den taaie die zich niets aantrekt van het smogalarm (of dit al dan niet goed is, doet hier niet ter zake), wil het milieu redden door zonnepanelen op het dak van het Koninklijk paleis te leggen. Panelen die wij uiteraard moeten betalen.
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat terwijl hij de veel duurdere traditionele elektriciteit die hij nu verbruikt geheel zelf betaalt...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het raar dat op geklasseerde gebouwen waar normaal gezien geen spat aan het uiterlijk mag veranderen, men nu volop bezig is gigantische zonnepanelen op te leggen en dat er geen kritiek is.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij wil zich, op onze kap, populair maken.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over welke gebouwen heb je het?
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O.a het kasteel van laken of andere historische gebouwen.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, daar gaat het nu juist wèl om.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liggen daar al panelen op dan?