![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Burger
|
iemand ervaringen hiermee?
kreeg telefoon van bankdirecteur met uitnodiging tot gesprek ? minimaal 1x per jaar om te zien of de klant tevreden is??? zit de overheid hier voor iets tussen ? of is het gewoon om mij wat aandelen proberen aan te smeren ?
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat zal vooral de directeur zelf geweest zijn...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bij KBC krijg ik elke 3 maand een telefoontje met een uitnodiging. Niks speciaals.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Burger
|
euhm ??? anders zou hij het in mijn ogen toch niet zeggen he ?
|
|
|
#5 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die man wil iets verkopen en gij gaat dat kopen.
|
|
|
|
#6 |
|
Minister-President
|
Niet alleen Axa doet dat. Ze hebben hun targets te halen. Daarvoor niet slecht, maar stel maar vele vragen.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Vreemdeling
|
bonussen halen bonussen halen bonussen halen bonussen halen bonussen halen
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar is niks nieuws aan.
Mijn Dexia directeur doet dat al 4 jaar ondertussen....dat persoonlijk gesprek.... En inderdaad worden suggesties gedaan omtrent beleggen.Belangrijkst is dat je eerlijk je "profiel" invult.Dan weet je zelf eens wat je eigenlijk wil ... Laatst gewijzigd door kelt : 20 maart 2010 om 19:31. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Idem bij Fortis (allez, BNP/Paribas). Dat is dan gewoonlijk om mijn portefeuille te bespreken. Uiteraard proberen ze je dan ook warm te maken voor nieuwe fondsen of aandelen. Pas op, dat is niet noodzakelijk slecht, hoor.
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Moet je daarvoor direct een boos-getinte draad openen ? |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Banneling
|
gewoon om je wat aandelen proberen aan te smeren. Ik stuur die wandelen.
Laatst gewijzigd door filosoof : 20 maart 2010 om 21:54. |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
² Ik vind die gesprekjes niet zo erg. Soms komt er nog iets nuttigs uit voort ook. Meestal niet, maar goed...
|
|
|
|
#13 |
|
Europees Commissaris
|
Tiens ... ik ben al twee eeuwen bij Dexia ... nog nooit een uitnodiging tot gesprek gehad. Zal dus wel een initiatief zijn van de filiaalverantwoordelijke ter plaatse denk ik.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Banneling
|
Ik heb tot nu toe aardig goed verdiend aan dat advies van de bank, dus noodzakelijk slecht zal het wel niet zijn ?
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Minister
|
Citaat:
Want voor iemand die gewoon maar een spaarrekening heeft gaan ze zich niet uitsloven hoor
|
|
|
|
#16 | |
|
Banneling
|
Citaat:
heb meteen geantwoord : eind dit jaar loopt mijn lening af, en dan is vanwege de klantonvriendelijkheid en de slechte service mijn verhaal bij Dexia ook uit, een gesprek zal niet meer nodig zijn ... reactie : "ow ... ah ja, allez, dag dan ... " ikke "ja salut" |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
'k vrees eerder dat u aangemaand zult worden tot meer gebruik maken van uw rekening of tot afbollen...
|
|
|
#19 | |
|
Burger
|
Citaat:
ligt er mischien ook aan of je veel op je spaarrekening hebt staan? heb wel 2 paketten arco aandelen ma die heb ik al ongeveer 10jaar
|
|
|
|
#20 | |
|
Burger
|
Citaat:
en ik zou er niet van schrikken als die gaaigrage harry's op spaarrekeningen ook nog wat gaan proberen de hele cdnv , spa , vld lieten tijdje geleden nog horen dat geld moet rollen en niet mag slapen omdat da schade voor ecconomie zou zijn? vandaar is de eerste keer op 25j da ze me is gaan uitnodigen en heb geen leningen lopen dus daarvo gaat het nie zijn
|
|