![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan dan is al de fun er wel af...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo s morgens ineens eenen in uwe bureau krijgen, ge zit nog rustig op uwe koek te knabbelen met een jatje kaffee...
Ja, ik heb gisteren ne mail verstuurd en ... kunt ge die nog tegen houden, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder iets voor het subforum 'koeien en kalveren'. Geen discussie waard, behalve voor ITC-analfabeten. En ja, zo meld ik het ook naar de moderatie toe.
Laatst gewijzigd door Rudy : 26 juli 2010 om 16:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik denk dat dit een goede uitvinding is, want ik denk dat veel mensen achteraf dingen versturen en er dan spijt van krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Achteraf versturen en er dan spijt van krijgen? Hier klopt iets niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() maar mails met opmerkingen over iemand per ongeluk gereply'ed aan all, zodat de pineut waar het over gaat ook mee in cc staat ; dat hou je nog niet tegen hé
![]() mijn baasje had er een paar jaar geleden zo ééntje dat de pers gehaald heeft ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da gebeurd regelmatig, en klapt er u dan maar uit, want ja het staat er he, zwart op wit...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() echt waar gebeurd, ...
dan verslikt ge u bekanst in uwe koffie zulle als er da een komt vragen, ... Ik had wel te doen met die gast maar ja, ... verstuurd is verstuurd he, ... als uw recal niet werkt, ... pech gehad... Dat was toen nog met Lotus Notes, en ik geloof nog dat ze hem kunnen helpen hebben, maar als de PC van dien andere automatisch mails download (en ze dus niet op de server blijven zitten) vergeet het dan maar. |
![]() |
![]() |