![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Ivo Belet (CD&V) - 10 tot 16 mei "Na een jarenlange functie als 'ankerpunt' bij de VRT kiest deze (ex-)journalist resoluut voor een politieke loopbaan. Met een derde plaats op de Europese lijst en een grote bekendheid levert hem dit ongetwijfeld een zetel op. Enige tijd geleden nog |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Goede zet van CD&V/NVA om niet in te gaan op Somers' overlegverzoek ?
Is dit wel slim om hier ook een 'mini-cordon-sanitair' toe te passen ???? |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() De N-VA/CD&V is resoluut in zijn houding omtrent de splitsing. Deze moet onmiddelijk gebeuren en is dus helemaal geen nood aan een forum hierover. Laat de meerderheidspartijen gewoon doen wat zeggen en stem voor de splitsing. Deze kan nog doorgevoerd worden voor 13 juni.
#3 |
Schepen
|
![]() en hiertoe zullen CD&V en N-VA ook een wetvoorstel laten stemmen in de kamer, dé gelegenheid voor de VLD én de SP.a om al die stoere Vlaamse taal ook waar te maken
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vraag me eigenlijk af wie nog met jullie in zee wil gaan...veel geluk altans.maar slecht begonnen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
CD&V heeft net tegenovergestelde belangen. Zij willen dat dat nu gebeurt zodat zij er gedeeltelijk de pluimen voor kunnen opvangen, maar vooral zodat zij niet moeten proberen om dat van Di Rupo en Michel gedaan te krijgen. SP-a houdt zich naar hoede gewoonte zo stil mogelijk over dit 'ongezellige' dossier. Ben benieuwd of CD&V na de verkiezingen nog even hard gaat roepen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Laat me als volgt antwoorden : ik vond het bijzonder misplaatst dat in de betoging van afgelopen zondag een vld-delegatie mee opliep. Ik zou dat als ik in hun plaats was, niet gedurfd hebben.
Ik weet het : deze kwestie sleept al decennia lang aan. Maar vergeet niet dat er sinds vorig jaar een belangrijk nieuw feit is: de uitspraak van het arbitragehof. Een regering mét CD&V/N-VA zal de splitsing van B-H-V realiseren. |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#8 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat: