![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
Is dat niet belachelijk?
Je bent zo jong als je je voelt. Ik voel mij 65 en veel jonger dan op mijn 43 |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#3 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Minister
|
Waar gaat dit nu weer over ? Ik ben nu al g e r u i m e tijd twaalvendertigplus en OK...
|
|
|
#5 |
|
Gouverneur
|
Ben 52 jaar en voel me oud,toch rij ik met fiets dagelijks,en heb genen meegekregen om gezond oud te worden,maar de maatschappij maak me werkelijk oud,dus de regering maakt me gewoon uitgeblust,wat die aan voorstellen doen om de ouderen langer aan het werk te houden(CD&V,45 jaar),terwijl jongeren jaren aan de dop zitten,en daar denken ze niet aan.
Wij vijftigers moeten de put gaan delven,is dat niet Godgeklaagd. De babyboom komt eraan,mensen die jaren gewerkt hebben,afgedragen hebben aan de staat,gaan binnenkort op pensioen massaal,de grijze golf.En wat zien we?Geen geld in de staatskas,CD&v stelt nu vlug voor even naar 45 jaar volledig te werken om een beetje pensioen te hebben. Wanbeleid even vlug verhalen op vijftigers die jaren hebben afgedragen. Ben akkoord om tot mijn 70 jaar te werken,als die ministers aan m'n zij in het nachtwerk gaan meewerken. Laatst gewijzigd door fabianen : 19 maart 2010 om 18:14. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Parlementslid
|
Ouder dan 43, voel me soms oud maar toch jong genoeg om nog plezier te vinden in genres films, muziek, nachtclubs enz waar ik normaal gezien te 'oud' voor ben.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Banneling
|
Op mijn 43-ste had ik al 15000 keer geneukt en dat begon inderdaad zwaar te wegen.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#10 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Mooi zo, kunnen we zonder problemen de pensioenleeftijd optrekken.
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik voelde mij op mijn 43 heel goed en absoluut niet oud. Toen ik 50 werd, had ik daar wel wat moeite mee. Maar na mijn 50ste is er nog zoveel gebeurd dat dat gevoel volledig verdween. Nu ben ik 60+ en ik voel me excellent en jong genoeg om nog veel aan te kunnen. Het enige dat ik jammer vind is dat het zo goed als onmogelijk is om nog werk te krijgen, ik zou best nog een paar jaren de kost zelf verdienen in plaats van van een dopgeldje te moeten leven. Ik compenseer dat door veel vrijwilligerswerk te doen en op die manier blijft het leven nog voor uitdagingen zorgen.
|
|
|
|
#12 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Banneling
|
Citaat:
't Is al moeilijk om werk te krijgen na je 50-ste, volgens een andere peiling. Awel, als je veel aankunt, waarom kom je met mij dan geen halve maraton lopen of een paar kilometertjes zwemmen? Ik vermoed dat je niet aan mijn body-buildingsessies zal willen meedoen... |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Leterme, die is kompleet doorgeslagen. Ik word daardoor al kotsmisselijk zodra die zijn bek opent. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Banneling
|
|
|