![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Beste,
Ik ben een student aan de UGent. Om mijn diploma te behalen dien ik een thesis te schrijven. Hiervoor voer ik een onderzoek uit, waarbij ik een 250-tal respondenten nodig heb. Deze vragenlijst invullen duurt een kleine 3 a 5 minuten en het gaat over voetbal. U zou mij een zeer groot plezier doen mocht u deze willen invullen. Ik verzeker dat alle gegevens anoniem zullen behandeld worden. Alvast bedankt voor uw tijd en medewerking! http://bit.ly/voetbal-thesis |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Der zit hier ergens een nest "vragenstellers" zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En what's in it for us hè? Wij krijgen hier elke week twee uitnodigingen voor een onderzoek plus nog een paar keer in de maand het verzoek om andere soorten huiswerk voor mensen te doen. Vertel ons eens, waarom vullen wij dat allemaal braaf in?
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wel, ik was in 1 seconde klaar LOL.
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Beste mrsusnea, ik zou je heel graag helpen met het invullen van je enquête, maar ik heb helaas geen tijd hiervoor. Veel succes! MaGNiFiCaT.
![]() |
![]() |
#6 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() een ietsje langer maar 't Belgisch "voetbal" volg ik niet, enkel die van de UK.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Haha...ik ook - ik kijk nooit naar voetbal !
![]()
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 3 afschuwelijk foute dingen in zulks korte zin. Sorry, mr.neus, count me out.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() Haters :d!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() schieten dat is tenminste een sport se. Daar blijven de mensen tenminste staan. Kijken naar schutters is leuk. Zelf schieten nog leuker. Alles als het maar schiet. Zelfs de bb-gun van de zoon van de zus van een oude kennis.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gruwelijke is dan nog dat je je radio niet mag aanzetten of Sporza is daar met een match of 2 en nog een hoop geneuzel - ZELFS TIJDENS HET NIEUWS - over dat balletjetrapgedoe.
"<begin nieuws-jingle>Het is nu officieel. Mbunga Sese Mnemnele zal geen nieuw contract tekenen bij FC Germinal-De-Kupe. Hij verhuist naar Club A... ... (10 minuten uitleg over die wereldgebeurtenis)... Verder blijken er bij naschokken in Chili nog 500 doden te zijn gevallen. (0 minuten, 0 seconden)<einde nieuws-jingle>" Vooral heel relaxerend als je op een Augustus werkdag bij 32 graden na je werk in volle spits en op weg naar huis op een belangrijke verkeersader aan kant wordt gezet door 150 combi's (geen dieven te vangen?) om een amateuristische wielerkoers te laten passeren. Heb er toen zo maar 30 minuten aan kant mogen staan fluiten. Ik had toen gelukkig al airco, maar geen koeling van mijn woede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() en ondertussen zijn Arsenal en Barcelona bezig....voetbal ipv dat Belgisch gepotstamp.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja... balletje willen hebben en het dan weer wegstampen. Gewoon brood en spelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Vreemdeling
|
![]() Ja hallo, tging hier int begin over een thesisonderzoek. Ondertussen een hele discussie tegen voetbal. Get a life people.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |