![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() link: http://www.gva.be/nieuws/geldzaken/a...-voorstel.aspx
Ze gaan vechten om te mogen gaan met zo'n premie. Hebben ze ongelijk ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En wat gaat de staat weer inhouden op die som? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gelukkig hij die zo ontslagen wordt.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Toen ik dat hier een tijdje geleden neerschreef kreeg ik een massa kritiek over me heen.
Nu die arbeiders mogen hun premie van mij zeker krijgen, alleen zou dit ook zo moeten zijn bij kleine bedrijven.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() de helft gaat terug naar de Staat
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bitter weinig als je alles afrekend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die arbeiders gaan dat zeer graag betalen, want dat is solidariteit met de gepensionneerden, de werklozen en de franstaligen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De helft van 144.000 is nog altijd veel. Trouwens komt dit gedeeltelijk terug naar de arbeider in de vorm van werkloosheidsuitkeringen, pensioen...
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaams Nationalisme op de rug van arbeiders ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 19 april 2010 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik denk niet dat jij weet van bitter weinig is !
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat "die" maar al te gretig in de staats- en sosiale kassen graaien. Blind belgisisme op den buik van arbeiders ?
|
![]() |
![]() |