![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Patat daar gaan de linksen knock out. Het knuffelen van de islam gooit onze progressieve levenshouding terug in de tijd. Wat gaan ze nu doen? De linkse knuffelaars. De holebi's helpen of de islam verder knuffelen. Ik vind het plezant dat de linksen moeten kiezen tussen twee knuffelgroepen. Persoonlijk kies ik voor de aanvaarding van holebi's. En de islam eruit. Holebi's zijn gelijkwaardige burgers. We zullen zien. Het zal verhelderend zijn. Ik amuseer me met de houding van het links gespuis. Alles gaat goed ondertussen homos gemolestreerd halal in de scholen. Dan zwijg ik nog over het pijnlijke besef dat onze sociale potjes worden geplunderd. Onze kinderen een schuldgevoel aangepraat omdat ze hondjes thuis hebben. Sossen sossen toch daar gaat jullie multicul samenleving.
![]() http://www.gva.be/antwerpen/homo-s-k...straten-2.aspx |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Droeve zaak
![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de islam niet wil dat die homo's op straat hand in hand lopen dan moeten we daar toch rekening mee houden?
Of zouden we nu plots toch geen rascisten zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() als al de Antwerpse homo's en lesbiennes nu eens steeds hand in hand lopen, dan gaan die toch niet allemaal kletsen krijgen zeker ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Tja, normvervaging lokt reactie uit.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Allé jong. Zelfs de Mo was nies vies van een jong mannelijk aarsje. Is de vervanging dan toen al begonnen?
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 22 maart 2010 om 14:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Dat hoeft ook niet natuurlijk. Maar dat gebeurd evengoed door blanken lijkt me. Er zijn immers veel homohaters.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() edit, maar t is genoteerd, je bent den eerste hier om het allochtoon gedeelte ongevraagd te relativeren Laatst gewijzigd door Anna List : 22 maart 2010 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Je gaat het ontkennen ofzo? Onze aanvallen zijn afgenomen omdat we evolueren. Ginder hebben ze die normvervaging niet gekend. Het is iets nieuws. Doch, moeten we hen wel opvoeden dat dit niet kan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat lijkt u wel te willen ontkennen tevens lijk je te willen insinueren dat het een aflopend 'ouderwets' verhaal is ... terwijl het omgekeerde waar is, het is een toenemend verschijnsel vanuit een vernieuwd en groeiend fundamentalisticher wordende islam ... een groeiend deel van de allochtone jongeren heeft daar oor naar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik ontken niks, kzou het niet weten.
Van fundamentalisme merk ik weinig, de meesten zijn alles behalve gelovig, de jongeren dan. Kzeg alleen dat ze dat in hun landen niet tegenkwamen. Dat verdwijnt wel eens ze er aan gewend raken, zoals dat met ons gebeurde. Overtreders straffen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dat nog al gehoord dat die jongeren alles behalve gelovig zijn. Nochtans willen ze wel de gebruiken van het geloof van hun ouders aan ons opdringen (halal-voedsel, hoofddoeken voor vrouwen enz.) Waar zit de logica? Of gaat het enkel om overdreven macho-gedrag van autoritaire verwende jongeren?
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onder meer hierom.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |