![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hieronder vind je een stuk van een beruchte reportage 20 jaar geleden nadat enkele tokkies van bij ons de Antwerpse kathedraal hadden ondergeplast. Hier zien we Jürgen Verstrepen, destijds blijkbaar uitbater van Dancing Luna. Kijk even mee....
http://www.youtube.com/watch?v=nRdcP7KNlGY Laatst gewijzigd door Europahater : 8 april 2010 om 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op dat moment was ik nog te jong om het allemaal te duiden. Pas vele jaren later werd het me duidelijk, toen ik de hollanderhaat van veel Vlamingen wat beter had leren kennen. En die gaat ver hoor. Zo ken ik iemand die na een dagje winkelen in Antwerpen terugkwam bij zijn auto en daar een briefje vond onder de ruitenwisser. Alle auto's met een Nederlands kenteken hadden zo'n briefje. Daar stond op, mischien in iets andere woorden: Rot op naar Holland! Ook toen ik dat vertelde hier werd ik uitgemaakt voor leugenaar. Wat ik nog het ergst vind is dat er Nederlanders zijn die zich laten overtuigen door de giftige tong van veel Vlamingen. Die laten zich wijsmaken door de Vlamingen dat Hollanders echt gierig, arrogant en onbetrouwbaar zijn. Zo ken ik een meisje die het echt niet meer leuk vindt om als Hollander(zij komt echt uit die provincie) te worden gezien. Na zoveel jaar in Vlaanderen heeft ze een hekel gekregen aan haar eigen identiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mij lijkt het echt iets van het verleden te zijn. Zeer spijtig en zielig allemaal, dat wel. Slechte reclame voor onze prachtige stad (waar Nederlanders zich echt thuis voelen overigens). Ik denk/hoop wel dat die achterlijke haatapen nu ondertussen uitgeroeid zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En we zijn weer vertrokken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wil je dan oorlog om een stel aandachtszoekers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Nee, maar ik vind wel dat er op z'n minst iets van gezegd moet worden. Door steeds maar te doen alsof er niets is gebeurd veranderd er nooit iets. Tenminste, ik neem aan dat zelfs de grootste "aandachtszoekers" hechten aan goede betrekkingen tussen Nederland en Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Een azijnpisser Jurgen Verstrepen is absoluut niet maatgevend voor Antwerpen, laat staan voor Vlaanderen, dus schrijf jij je ijdele hoop die je ongetwijfeld uit dit soort berichten put, maar op je buik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Meer en meer kom ik tot het inzicht dat jouw mening over de Vlamingen niet serieus te nemen is. Verstrepen is zeker geen geisoleerd geval. Maar blijf jij maar lekker wegdromen. Je zal nog wel ruw ontwaken als de Nederlanders de Vlamingen beter leren kennen. Dan zal je droom in duigen vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U verandert elke keer weer uw uitleg om het in uw kraam doen te passen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |