![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() Alle religies zijn te herleiden van Egypte. Met hun eigen spin en naamsveranderingen. Dit is de God die iedereen aanbid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() Nu dacht ik toch dat Alex Jones achterhaald was , bron please
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Jones was al exposed in de jaren 90.
Bron: geschiedenis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Kunt er veel over vinden. Vele figuren uit de bijbel kan je herlijden tot faraos. Met zo goed als dezelfde namen zelfs.
Amun was originally a local god from Thebes of minor importance, his name in ancient Egypt meant "the hidden one" He was regarded in Thebes among the gods of the creation of the world. Vind daar veel info over, hier bvb http://www.aldokkan.com/religion/amun.htm Amun, of ook wel Amen.. Mijter, kruis, staf. Heeft de paus dat toch ook niet zeker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() en Jezus was een Griek
http://members.multimania.nl/HenksCo...ve-sermon.html http://nl.wikipedia.org/wiki/Mithras |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Dat denk ik niet. Wat ik wel weet is dat de verrijzenis bedrog was omdat die niet gestorven was aan het kruis. De romeinen knielden prompt voor de "goddelijkheid".
Laatst gewijzigd door Zyklon B : 14 april 2010 om 12:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Dat zegt de geschiedenis. Buiten de bijbel natuurlijk en lijkt me ook de meest plausibele. Maar goed, ik sta open voor uw versie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Volgens mij wel ja. Ge moogt ook uw versie geven. Anders discussiewaarde 0.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
978-0446527446 Laatst gewijzigd door Albrecht : 14 april 2010 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.amazon.com/History-Book-H.../dp/0446527440 U bent heel bevooroordeeld over Katholieken, en al te snugger op dit vlak bent u ook niet. Als u in het vervolg nog eens zo neerbuigend doet, kom dan met een deftige steek af. De King James bijbel is een protestantse bijbel. En u haalt Tolkien ook nog neer? De "Lord of the Rings" reeks is één van de hoogstgewaardeerde fictie-reeksen, en u vergelijkt het met simpele sprookjes? Laatst gewijzigd door Albrecht : 14 april 2010 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ondanks dat religie wat mij betreft verboden mag worden sta ik wat aflaten betreft aan de kant van Luther. And yes, I've read them all, bible, koran, LOTR, HGTG, ... behalve Potter. Je boek kende ik echter niet. Ziet er interessant uit, alleen "out of stock" Maar bon, ik verwacht referenties van TS. Het is tenslotte zijn bewering. Laatst gewijzigd door Cdude : 14 april 2010 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit gevraagd of u al die boeken hebt gelezen. Uu vergelijkt dat kitscherig boek en Harry Potter met Lord of the Rings. U kent duidelijk weinig van literatuur, en hebt een probleem met begrijpend lezen. |
|
![]() |
![]() |