![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() de vraag spreekt voor zich.
ikzelf ben al aangevallen door de gebruikelijke honden en katten, en daarnaast door een haan, een ezel, een geit en een hagedis en natuurlijk ook bijen. Wat die haan betreft, ih had het zelf uitgelokt door het dier te pesten. En waarom die hagedis achter mij aanzat heb ik nooit kunnen achterhalen. Maar kan je je inbeelden wat voor doodsangten ik uitstond. Ik was toen een klein kind. en jullie? hoe is jullie confrontatie geweest met de natuur? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door muggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als postbode meerdere keren door honden en zelfs een keer een tam varken. Ik had een wijk met allemaal boerderieën.
En met mijn vader een keer - zeer hilarisch - door een everzwijn in de Onzalige bossen op de Veluwe. Mijn vader heeft nog nooit zo snel met zijn lunchpakketje in zijn handen gelopen. Nadat het zwijn het brood had verdween het weer. Als 4 jarige kleuter aangevallen, nou ja meer achterna gezeten, door een losgebroken koe uit het slachthuis. Beest werd ter plekke door de juten doodgeschoten. Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 14 april 2010 om 19:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() onzacht in aanraking gekomen met :
een lama (evil motherfuckers zijn het !) ![]() 100.000 muggen 100.000 knottjes verschillende libellensoorten een knobbelzwaan hagedissen (bijtertjes!) een waterspitsmuis verschillende meeuwensoorten (agressieve kutbeesten !) honden katten varkens een stilstaande zwarte ezel in het donker in een bocht achter een bosje (vs een fietsende jedd op cruisesnelheid) een vis (spec) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() door muggen, dazen, bijen en wespen
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() mens
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mug
bij wesp daas kat gans koe De gans was het griezeligst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Insecten tel ik niet mee.
Mens. Haan. Zwaan. Gans. Een hond, maar ik denk dat deze aanval naar mijn hond gericht was. Dat was toen ieder zijn eigen kosten en ik moet zeggen; mij heeft dat niet veel gekost die andere hond zag er minder lief uit. Katten ook nog. Ne Jougoslaaf
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 14 april 2010 om 21:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit eens getrapt op een soort nest van wespen of bijen (het kan ook een andere soort geweest zijn) tijdens het wandelen door een bos waarna ze het nodig vonden om me een uur lang te volgen (totdat ik thuis was) en rond me te vliegen en sporadisch ook te steken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb zo eens een verhaal gehoord van iemand die zijn oog is uitgepitst door een gans toen hij dit aangeschoten dier wou oppakken en naar de dierenart brengen.
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Ik ben eens aangevallen door een crocoduck. Ik heb gewonnen. Zodoende ben ik er nog steeds.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen Kamelen?
![]() |
#13 | |
|
![]() Door een hond
ik fietste rustig langs een boerenstraatje plots kwam een hond blaffend van een erf gelopen hij beet me in mijn kuit en in mijn hand ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Ik word nooit aangevallen door dieren. Honden, katten en slangen vluchten allen als ik eraan kom. Eenden niet, die zijn daar te stom voor, die vluchten wel voor het konijn dat ooit in onze achtertuin liep maar krijgen het dan weer wel voor elkaar om onder je fiets te komen als je niet uit kijkt, en ja, als kind heb ik een moment gekend dat ik niet uit keek. Stom beest. Koeien vluchten trouwens ook niet allemaal, die Schotse hooglander waar ik nog iets dichter bij met mijn rug naar toe moest gaan staan voor een goede foto maakte me toch wel enigzins nerveus.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 14 april 2010 om 21:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een rat in een kooi.
![]() |
#16 |
Vreemdeling
|
![]() In Schaarbeek door een groepje berberapen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dat arme beestje ligt daar te sterven en deze grote held gaat het nog wat porren met een stok ... En een handdoek erover gooien? Zou dat niet helpen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() |
![]() |
![]() |