![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Agressieve asielzoekers, die tegenstribbelen als zij het land worden uitgezet, moeten in Nederland voortaan een gezichtsmasker opzetten. Hiermee wordt voorkomen dat zij overheidspersoneel bespugen en bijten. Dat meldt het AD op zijn website.
Justitie start dit jaar een proef met het masker, schrijft ontslagnemend minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA) in een brief aan de Tweede Kamer. De bewindsman wil vreemdelingen hard aanpakken die bij hun uitzetting geweld gebruiken tegen ambtenaren. Aanleiding van de maatregeld is een rapport waaruit blijkt dat vreemdelingen steeds vaker geweld gebruiken bij hun uitzetting. Jaarlijks wordt ongeveer vier procent van de uitzettingen geannuleerd vanwege gewelddadige asielzoekers. Daarnaast gaat Hirsch Ballin ook bekijken of het mogelijk is om asielzoekers, die herhaaldelijk geweld gebruiken, tot ongewenst vreemdeling te verklaren. Hiermee wordt het verblijf in Nederland strafbaar gesteld. (eb) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Partijlid
|
![]() Erg...maar als het moet...
toch is het erg..
Facisme en racisme kan je alleen maar aanpakken door ze te begrijpen. Laatst gewijzigd door Maarschalk_Zjoekov : 16 april 2010 om 21:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() De vrouwelijke uitgezetten moeten dan zekers toch de "boerka" aan?
Komt dat ding toch in die zin goed van pas. Dus alle boerka's bij justitie inleveren voor hergebruik bij niet vrijwillig meewerken aan uitzetting.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Asielzoekers die de hand bijten die hen voedt moeten per direct het land uit worden gezet, desnoods met verdovingspijltje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Schokkend, nazisme rukt weer op...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, ik stel voor om alle asielzoekers, zonder discriminatie, te vergassen. 0% racisme, 100% liberalisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Los van dat het mensen zijn hebben we ook aan onze eigen toekomst te denken. Er zijn nu veel te veel asielzoekers en toelaten zorgt alleen maar voor een exponentiële groei van het aantal dat toestroomt. Jij als ''wetenschapper'' begrijpt dat wel, hoop ik? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() oproepen tot geweld is dat hier toegestaan?
![]() |
#10 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag dat aan je vriendje liberalist.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() We zijn nu 10 postings ver en is het nog niemand opgevallen dat er alleen maar over de criminelen wordt gesproken en niet over de slachtoffers die gebeten en bespuugd kunnen worden?
BTW: het zou ook goed zijn om die uitgeprocedeerden een pamper aan te doen want zij worden door pocolinieworld aangeraden om te defaeceren bij het instijgen in het vliegtuig...
![]() |
#12 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar je zit niet in de positie van kapitein. Je bent een matroos die de kapitein voorstelt om tientallen imboorlingen met brandende fakkels aan boord te nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarvoor is de huidige mens niet eerlijk genoeg.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Partijlid
|
![]() Zoiets wens ik mijn vijand niet toe.
Ik kan die mensen begrijpen maar zelf zou ik nooit iemand bijten en zeker niet in het gezicht spuwen. De drang om in Europa te blijven is groot, niemand wil gedeporteerd worden. Het is altijd zo, door een paar idioten worden de anderen gestraft...echt spijtig.
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Duidelijk een complot van officiele instanties die meer willen islamiseren en de mannelijke bourka mainstream willen maken, ook voor mannen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Partijlid
|
![]() Staat het letterlijk in het koran of is dat door een of andere geestelijke leider bedacht dat vrouwen boerka moeten dragen?
Kijk, Jullie luisteren toch ook niet volledig naar jullie Paus? Ik luister ook niet volledig naar mijn Patriarch. (voor diegenen die het niet weten, Patriarch is de hoogste kerkelijke leider binnen de Russische Orthodoxe Kerk) Er worden natuurlijk wijze woorden gezegd, maar je moet je conclusies er uit trekken en niet volledig doen wat er gezegd wordt.
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |