![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() hoe vind ik een discussie terug over RLC?
Edit: of wie is er hiermee de laatste tijd al redelijk intensief mee bezig geweest? Laatst gewijzigd door ERELCE : 21 april 2010 om 21:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Resistor-loop circuits?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Laatst gewijzigd door ERELCE : 21 april 2010 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wa ne zever
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() In het begin had ik juist dezelfde reactie...
Todat ik als tijdverdrijf, de codes probeerde te ontcijferen... Toen ontdekte ik ook dat er enorm veel verkeerde veronderstellingen op de website stonden ... Nu ben ik geïnteresseerd om met iemand te praten die ook eens de moeite gedaan heeft om de codes in het 'kleine Parchement' te ontcijferen.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge efkens wilt wachten; ik ben hier aan't ontcijferen dat het zweet in het rond vliegt maar daarna wil ik er best wel eens een woordje over placeren.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 22 april 2010 om 08:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klaar!
't Ging vlot, ik doe die van het grote Parchement ook even.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, ge-ontcijferd.
Laat maar komen! Wat wilt ge weten?
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() Heb jij ook de sleutel gevonden om de engelse tekst te oncijferen die verborgen zit in het kleine Parchment?
Heb jij ook de plaats gevonden waarover dit Parchement spreekt? Heb jij ook de betekenissen gevonden voor de kruisjes en de puntjes in het Parchement? ( ze staan akelig correct op de juiste plaats getekend, eenmaal je het gevonden hebt! ).
Als je reeds je doel bereikt hebt in het leven, dan heb je de lat niet hoog genoeg gelegd. (vertaald uit het Engels ) Laatst gewijzigd door ERELCE : 22 april 2010 om 09:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waar vinden we dat kleine Parchement ?
ik heb anders wel het een en ander over heel de situatie gelezen, maar het is al een tijd geleden (10 jaar of zo) en ik ben ook nogal ne sceptische mens. Bovendien om iets te decoderen, moet je eigenlijk al weten in welke taal het oorspronkelijk geschreven is, begin er anders maar aan... Ik zie Frans en Latijn, ... en dan spreek je al over een Engelse vertaling ook, ... je moet de oorspronkelijke tekst hebben, vertalingen en zeker zo oude vertalingen zitten vol vertaal en interpretatie fouten. http://www.renneslechateau.it/index....greatparchment Laatst gewijzigd door Herr Flick : 22 april 2010 om 12:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() Je hebt gelijk.
Hier moet je inderdaad mee beginnen. Dit is het referentiepunt. Deze tekst komt uit de Vetus Latina