![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Betreffende www.gametown.be
*knip* Regelmatig constateer ik internetmisbruik van bovenstaande firma zelf ben ik ook slachtoffer van oplichting van deze firma 11 juni bestelling gedaan zogezegd in stock 22 juni nog niks geleverd 24 juni aangetekende zending verstuurd 25 juni gametown annuleert bestelling 27 juli geld niet teruggestort Ik heb intussen klacht neergelegd bij de Politie Hier enkele websites met forums van nog meer slachtoffers http://www.klachtenradar.nl/klacht/websites/gametownbe/ http://www.test-aankoop.be/forums-to...src/542802.htm http://www.9lives.be/forum/algemene-...l#post11953166 Daar bankinstellingen als mastercard- visa- dexia hun diensten verlenen aan zulke internet winkels is zeer te betreuren Zelfs de groothandelaars van game consoles als Nintendo, playstation enz dien op de hoogte worden gebracht van deze wantoestanden vraag wat doen we ermee en hoelang mag je op je centen wachten vele dank Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 25 april 2010 om 09:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 25 april 2010 om 09:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Administrator
|
![]() Ik krijg een melding van iemand die er niets mee te maken heeft maar die wel het telefoonnummer kan geven. Als er klachten zijn dan kan men zich wenden tot de klachtendienst op het nummer hieronder.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]() Als je je bezighoud met online kopen,
dan moet je best altijd reviews opzoeken van de desbetreffende site. Dat doe je niet zomaar op een random plaatsje, maar bijvoorbeeld hier: http://tweakers.net/shopreview/ Ik wou een spel kopen toen het net uitkwam, Call of Duty: Modern Warfare 2, maar ik vind games altijd zeer duur. Op een bepaalde site echter, stond hij te koop voor maar 35 euro (nogmaals, toen het game net uit was), terwijl je in de winkel tot 60 euro betaald. Dus vlug even op die site van tweakers gaan kijken naar de shopreview. Resultaat: Hoge scores en hoge klant-tevredenheid. Ik heb het online besteld en betaald op maandag, en het werd al op donderdagmorgend aan huis afgeleverd in perfecte staat ![]() Ik heb zonet op die site gezocht naar "gametown" en dan krijg ik de melding: "Er zijn helaas geen shops gevonden die voldoen aan de criteria". Dan zou mijn interesse ook al weg zijn voor die shop. Als er nog geen reviews bekend zijn van een bepaalde shop, dan zal je altijd proefkonijn zijn. Dat is een risico dat je neemt. Uiteindelijk zijn we waarschijnlijk allemaal wel eens 1 keer opgelicht geweest in ons leven. Gebruik het als een les om er nooit meer in te trappen en dan betaald die 50 euro zich wel terug ![]()
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 25 april 2010 om 13:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Seg jongens , deze post dateert van " 28 July 2009, 09:10"
Wake up, little Suzieeee ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |