![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herhaal, ik herinner, ik waarschuw:
we moeten niet voorgeschoteld krijgen wat het minst ongrondwettelijk is, namelijk illegale verkiezingen of geen verkiezingen. We moeten iets voorgeschoteld krijgen dat wel degelijk voor 100 prosent grondwettelijk is. Geen toestanden van een bananenrepubliek !! En aangezien in onze grondwet en kieswet staat dat er eenderwanneer federale verkiezingen kunnen zijn (niet gelijk Vlaamse of gemeentelijke verkiezingen ... bla bla ), moet die toestand onmiddellijk in orde gebracht worden. Dus: stemmen donderdag; verdere prosedure tot aan de afronding: zonder onnodig tijdverlies en gezever.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is simpel : de provinciale kieskringen afschaffen en terug volgens "kiesarrondissementen" naar de stembus & daarna B-H-V splitsen...
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is er één partij die dit als wens heeft uitgedrukt ? Ken je één parlementslid die dit heeft voorgesteld ? En vind je dit nu nog altijd 'simpel' ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laten we rustig een onderhandelde oplossing - die (ik zeg het al d�*gen) overigens onvermijdelijk is - afwachten.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben blij dat ik net in de krant las dat kleine Kroo blijft bij de deadline van volgende donderdag. Er is al veel onderhandeld; bij ieder belangenkonflikt wordt er onderhandeld (zie de prosedure); ook Reinders is de laatste drie (?) jaren minister van institusionele hervormingen geweest. En Reinders is slim genoeg om het te zien aankomen hebben. Het is tijd dat het parlement de knoop doorhakt. Het is toch ongehoord dat het nog lang zou duren, dat er geen grondwettelijk korrekte verkiezingen mogelijk zouden zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BHV = Peutertuin !!
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |