![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Omdat ik niet wist waar
Unieke beelden zon Citaat:
En een toepasselijk streep je muziek ![]() http://www.youtube.com/watch?v=NXqEMuXGK08 Laatst gewijzigd door Cdude : 22 april 2010 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wow, prachtige foto
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Saturnus is ook de moeite:
http://www.nasa.gov/mission_pages/ca...-20070327.html Die ringen zenden zelfs radio signalen uit: http://www.nasa.gov/mission_pages/ca.../pia07966.html Fred. Laatst gewijzigd door Fred uit Gent : 22 april 2010 om 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gewoon deel van het electromagnetische spectrum http://en.wikipedia.org/wiki/Electromagnetic_radiation PS: Waar lees jij dat dit van de ringen afkomstig is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Nu ik u toch aan de lijn heb, Cdude, Google eens op Saturn Hexagram.
En om je wat op stang te jagen ![]() Fred. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veel vager kan je een vraag amper formuleren. ![]() ![]() ![]() WIE, WANNEER en dan vooral WELKE BRON. Vage bronnen = vage antwoorden = religie Antwoord : Kan het nog VAGER dat hexagram op Staturn? Er staat verdorie een GEZICHT op Mars ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 22 april 2010 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() Ha! Dan ben ik geslaagd in mijn opdracht haha.
![]() Het was een artikel over ingebeitelde figuren op zeer oude tempels. Een hexagram naast een afbeelding van Saturnus. Jammer genoeg vind ik het niet direct terug nu. Fred. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hou je van hexa's ? Hier "duivelse sneeuwvlokken MWOEHAHAHAHAHAHAHAAAAAARG ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 22 april 2010 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
No vort graag naar de aliens. Ik wil(de) het hier wetenschappelijk houden ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 22 april 2010 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeshoeken zijn niet zo ongewoon, he. De zeshoek is een van de redelijk weinige mogelijkheden van basisfiguren om een regelmatige vlakbedekking te bekomen (zie honinggraat, grafietstruktuur,...). In andere gevallen vindt men dingen zoals bollen (planeten en sterren zijn essentieel bollen), omdat daar dan weer andere natuurwetten zijn die dat dikteren (namelijk de gravitatiewet die zo een grote krachten zou uitoefenen op uitsteeksels dat die ineen storten, samen met een paar mechanische eigenschappen van materie). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat denken jullie hier van?
http://www.theresonanceproject.org/ Is eens een andere kijk op de zaken, niet? Fred. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij ontmaskert even die kwakzalver euh projectleider Nassim H Citaat:
Verder dan je neus Fred ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 22 april 2010 om 14:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omdat een bolletje met een streepje erdoor natuurlijk niks anders kan zijn dan Saturnus, vooral omdat ze nog niet wisten dat er van die mooie ringen omheen hangen, hooguit dat er "iets zat" (zo is de planeet bijvoorbeeld beschreven als een planeet met handvatten).
![]() |
![]() |
#17 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Had jij geleefd toen Einstein voor het éérst met zijn relativiteitstheorie in de openbaarheid kwam, jij had hem ook een kwakzalver gevonden. Lees nu eerst eens wat Nassim te zeggen heeft. Fred. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Einstein kon zijn theorie duidelijk (voor peers) staven en verdedigen. Mijn manier van denken is, als ik het niet begrijp wat research doe. "SpeakerToAnimals" blijkt er WEL iets van te kennen, vindt hiaten en legt ze uit. Maar goed. Als jij het begrijpt en op een weteschappelijke manier kan uitleggen waar deze fout zit, ik luister Ik wacht wel even op PatrickPV ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 22 april 2010 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Misschien is de ganse Kosmos wel een soort levend organisme dat zeer moeilijk in formules te vangen is? Omdat het zich aanpast naargelang de omstandigheden bijvoorbeeld. Fred. Laatst gewijzigd door Fred uit Gent : 22 april 2010 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |