![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Wat ik echt niet begrijp is dat we als 'België' nooit Belgisch kunnen kiezen.
Waarom is er niet 1 kieslijst van de CD&V en CDH samen? Waarom is er niet 1 kieslijst van de SP.A en de PS? En ga zo maar door. Dan pas kan er naar de bevolking geluisted worden. Zo kunnen we stemmen op de fratsen van onze Waalse leeglopers. Voor mij is het duidelijk: Ofwel splitst men het land ofwel laat men ons nationaal stemmen, met kieslijsten waarop mensen van gans het land staan. Bij een verkiezing nu wordt de kloof altijd maar groter en groter, want in Vlaanderen kan men de Waalse kiezers niet afstraffen en uiteraard ook omgekeerd. Wat is het probleem met zoiets te doen??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 april 2010 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Totaal niet wenselijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben wel voorstander van federale lijsten. De mogelijkheden tot kort electoraal gewin worden dan deels gekortwiekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlaamse en waalse regering weg en het koningshuis al zeker .....belgie heeft maar een tiental ministers nodig in verhouding met zijn bevolking..... er moet veel meer aan echte politiek " jobs , pensioen , werkloosheid , armoede , goede huisvesting enz "gedaan worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voor werkloosheid en armoede uiteraard wel Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 april 2010 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() En de relevantie van deze post is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() evenveel als die van u
als je nu gewoon zou zeggen dat verkiezingen niet jouw ding zijn, dat zou respectvol zijn. maar dit? de linkse revolutinairen zijn boergois platbroeken Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 april 2010 om 17:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() En de connectie tussen een federale kieskring en het afschaffen van verkiezingen is ...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik weet niet hoe het nog bevattelijker uit te leggen. nogmaals, geen probleem, maar verschuil u toch niet achter zo'n infantiele uitleg Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 april 2010 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() En de connectie tussen mij, verkiezingen en het sluiten van het parlement is ...? Maw, je stopt gewoon iedereen in hetzelfde mandje omdat hij niet akkoord gaat met jouw visie. Best wel totalitair.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Begin maar eerst eens een deftige uitleg te verzinnen waarom iedereen voor jou over een kam moet geschoren worden. Nu kom je er niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Duitstaligedeelte ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |