![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() RELLETJES NA FESTIVAL MANO MUNDO
�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* Na het festival Manu Mundo in Boom zondag zijn bij rellen een 30-tal jongeren opgepakt. Ze hebben de nacht doorgebracht in de cel en worden wellicht in de loop van de dag weer vrijgelaten. De relletjes tussen twee groepen Marokkaanse jongeren uit Mechelen en Antwerpen begonnen al op het festival. Toen ze met de autobus van De Lijn huiswaarts keerden, maakten de jongeren amok op de bus. De chauffeur liet ze uitstappen waarop ze de ruiten van de bus ingooiden. In de Antwerpsestraat in Boom sneuvelden daarop ruiten van huizen, winkels en auto's. Waarom weer in ANtwerpen en nergens anders , het is vanzelfsprekend dat jongeren zich geviseerd voelen, dat zulke toestanden ontstaan en nu zegt het Blok, kijk wat voor smeerlappen die vreemdelingen zijn.... kijk maar in het volgend bruin strontkrantje van het VB (Hof van Beroep ) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Hela, Boom is Antwerpen niet he, dat ligt er 20 kilometer vandaan.
Hopelijk mogen papa en mama opdraaien voor de schade en stuurt men hen een gepeperde factuur zoals de ouders van autochtone kindjes dat ook krijgen als hun kroost vandalenstreken uithaalt. Dat ze gelijk ook het strafblad van die lieve allochtone kindjes aanvult zodat hun werkgevers later weten wat voor gespuis ze over de vloer krijgen. Hopelijk krijgen de andere sollicitanten zonder strafblad de beloning voor hun normaal en vreedzaam gedrag. Het gespuis kan zich dan verder frustreren zodat ze gemakkelijker geronseld kunnen worden door islam fundi's die hen naar de verste uithoeken sturen om aanslagen te plegen en dan worden ze uiteindelijk beloond met 72 maagden in het paradijs. En zo is iedereen tevreden, niet? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Wat een verlichte geest !
Als een festival in Antwerpen georganiseerd wordt is het toch logisch dat daar dan de rellen losbarsten..... Ook goed gelezen ? Amok maken op de bus ... de chauffeur liet hen uitstappen .... Wat moest die man die zijn beroep aan het uitoefenen was dan doen misschien .... Solidariteit en begrip is 1 ding ; objectiviteit is blijkbaar onbestaand geworden ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kaiser's verhaal is mij niet duidelijk. Da's wartaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Schepen
|
![]() Uitgerekend een week of 2 geleden was ik aan het eten bij een aldaar gekende chinees in Boom aan de kaai was de wagen geparkeerd, toen ik gedaan had met eten vertrok ik daar.
Ik schrok mij een aap, als ik buiten de privé parking reed, een massa allochtonen die de politie aan het provoceren waren, nadien ben ik te weten gekomen, er was op klaar lichtendag ingebroken en ze hadden de dader gepakt, dat is maar alles, over de lieverdjes van Boom.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ![]() ik was een eens Boom aan dat crematorium voor dieren, ging naar die cafe op de hoek en racisten, amai , stak een sigaret op , kreeg van niemand vuur, moest meer dan 45 minuten wachten voor bediening en toen ik een vuurtje vroeg ik dat niet, de uitbater kwam met een aansteker af en zei ; één euro of geen vuur.... amai Antwerpen , waar de racisten thuis zijn, was blij dat ik thuis was |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Wat een racisten daar in Boom, gij pakt een sigaret en als iedereen niet onmiddellijk opveert om vuur aan te bieden dan zijn het racisten, dus alle niet-rokers zijn ook racisten zeker. Ik wordt ook nooit bediend op café, nouja, ik neem altijd zelf het initiatief want anders moet ik te lang wachten op de bediening, als er al bediening is, zo gaat dat in onze cafés. Maar nu kan ik die smerige luie cafébazen allemaal racisten noemen, om van die vuile bierglazen, volle asbakken en smerige tafels nog maar te zwijgen. Wacht tot ik volgende keer in een nachtwinkel stap en vraag om vuur, als die Bangladesher daarvoor een euro vraagt dan scheld ik hem uit voor racist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Sales Flamin , heb het meerdere keren gevraagd en sommigen vertikken het zelf te spreken,wanneer je iets wil bestellen gebaren ze dat ze je niet zien en stel voor een vuurtje vragen en die man komt af met een aansteker en zegt één euro of geen vuur.... terwijl hij zelf staat te paffen... neen, het racisme was voelbaar en als dat Antwerpenaars zijn...
amai, ze stralen haat uit en was blij dat ik daar weg was, eng was dat... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() is hier duidelijk geen goed land om te wonen.
![]() zo racistisch volk en nog slecht weer ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het was enkel te zien op VTM... [size=7]NIET OP DE Vlaamse Rode Televisie [/size]
een kwestie van geen verkeerd beeld te geven van die jongerenbendes ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ieder mens is anders , en perceptie is niet altijd geloofwaardig en het is niet omdat tientallen auto's vernield zijn , huizen , ruiten ingegooid dat dit allemaal is gebeurd door de vreemdelingen, want al te graag mengen stokers zich verkleed in een moslimvrouw tussen die tieners om de schade te vergroten en de allochtonen in een slecht daglicht te stellen... dus niemad kan bewijzen dat zij dat allemaal hebben gedaan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Schepen
|
![]() [quote]
Citaat:
Waren het geen blokkers..... die zich vekleed hadden ![]() [size=2]onnozel manneke[/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Burgemeester
|
![]() Schitterend gewoon, wat een levende fantasie.
Ik zie het al voor me: Marcel ziet een paar allochtonen amok maken en roept naar zijn madam: "Julia, snel, is mijn Hidjaab al gestreken want ik wil me vermommen als moslima" Julia roept haar racistische vent nog achterna: "Maar marcel, ge hebt u nog niet geschoren." Marcel roept terug: "Das ni nodig, die moslima's hebben ook allemaal een baard en snor,...hahaha" En Marcel ramt vervolgens de hele buurt ineen. Jajaja,... allemaal heel geloofwaardig. ![]() |
![]() |
![]() |