![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werk jij voor Het Laatste Nieuws of zo?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Man onthoofd zijn vrouw met twee kettingzagen.
Waarom met twee kettingzagen? Is iemand met één kettingzaag onthoofden niet al een beetje overkill? Lukte het hem niet om de eerste kettingzaag omhoog te krijgen? Was dat dan ook de reden dat ze ruzie hadden? Had hij haar ook nog kunnen vermoorden had hij zich met een naglschaartje door haar nek moeten werken of was het gewoon echt gemakzucht? En wanneer gaan ze vrtellen dat het reclame is voor chainsawsuit? Al die vragen, ik krijg erspontaan zin van in een chainsaw buffet. Het enige wat nog mist is dat dit een forumtopic is, en geen kettingmail.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 29 april 2010 om 12:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kettingzagen nu ook maar op verguning zetten zeker, ...
![]() moet toch een hoop smeerlapperij geven met een kettingzaag, en dan nog met 2 , da was voor als die een zonder naft viel of zo, ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heerlijk is dat. Voor ne keer of twee...
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga een tweede keer op iemands muil slaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn kettingzaag is helemaal gereviseerd
![]()