![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() 04/05 Sancties na massale vechtpartij
Burgemeester Lydia Peeters van Dilsen-Stokkem geeft niet toe aan de groep van 200 amokmakers, die afgelopen weekend op de vuist gingen in zaal Nieuwenborgh in Stokkem. Jongeren uit de stad en allochtonen uit Maasmechelen raakten er voor de zoveelste keer slaags. Daarbij vielen dit keer zes gewonden, [size=6]onder wie een Marokkaans meisje[/size]. Peeters belooft bijkomende maatregelen. "Het geweld escaleert," zegt politiecommissaris Van den Bergh. [size=7]"De jongeren gebruiken broeksriemen, messen, bakstenen tot zelfs brandblussers om te vechten. Het loopt de spuigaten uit. Wij zijn bijna door ons arsenaal aan maatregelen heen." [/size]Na de bewakingscamera's en de identiteitscontrole denkt burgemeester Peeters aan het verplaatsen van de hoofdingang naar de Arnold Sauwenlaan en aan een systeem met clubkaarten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() Je titel vind ik 'opmerkelijk' gekozen....vrije interpretatie neem ik aan?!
In Dilsen-Stokkem en omgeving zijn er nu al jaren achter elkaar steeds problemen en grootschalige vechtpartijen bij fuiven. Ik zou zeker niet durven stellen dat deze enkel te wijten zijn aan 'Blok'-jongeren ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Schepen
|
![]() blijven zoeken Jean
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() als overheid niks doet tegen islamisering en bezetting, logisch dat volk in opstand komt.
8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() kaiser, potver,...hoeveel keren moet ik nu herhalen dat je niet teveel mag overdrijven! Straks hebben ze het hier door dat je een door ons betaalde provocateur bent! 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Mooi zo, de weerbaarheid van onze jongeren neemt toe!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Vechten doe je altijd met twee
dus ik vind de titel pervers gekozen
"... Wel denk ik dat de meeste intellectuelen niet erg moedig zijn. Ze buigen veel te gemakkelijk voor de macht. En een intellectueel die niet moedig is, heeft geen enkel maatschappelijk nut. Dat in tegenstelling tot een loodgieter die - moedig of niet - altijd soelaas kan bieden wanneer het sanitair ontstopt moet worden." (Torfs, R.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Lokaal Raadslid
|
![]() er staat zelfs nergens in dat artikel dat het om autochtonen vs. allochtonen ging.
Misschien waren de marrokanen elkaar aan het ineenslaan?
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Niet swansen he
![]() ![]() maar dit wordt ook weer doodgezwegen in de media , blauwe VTM en de bruine VRT ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik zie het verband niet tussen Uw (zelf verzonnen) titel en het artikel uit de pers
![]()
![]() |
#13 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Partijlid
|
![]() Ik kan me hier enkel maar bij aansluiten. Nergens word er melding gemaakt van blokjongeren. ER is enkel sprake van gewonden en niet van half doodgeslagen. En wat is de nationaliteit van de andere 5 gewonden.
Dit is een totaal smakeloze post die aanzet tot discriminatie of segregatie. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ja, die brave, lieve, tolerante, geweldloze en voorbeeldige allochtoontjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() wees maar gerust,als het blok er bij betrokken zou zijn,het stond dan wel met grote letters in alle kranten,maar als het allochtonen zijn dan lees je er niks over.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
meisjes verkrachten? Het is het eerste dat ik ervn hoor. En algemeen geweten?? Dit is een uitdrukking die ik nogal veel zie verschijnen en lijkt me een uitvlucht om een stelling niet te moeten argumenteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |