Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 mei 2004, 22:10   #1
Ben Patriot
Burger

Standaard

Dat de vorig jaar beoogde ex-kandidaat voor het AEL voorzitterschap Mohammed Cheppih geen frisse jongen is, blijkt dan deze week wel weer uit een interview met hem, wat te "bewonderen valt in het weekblad Nieuwe Revu van deze week (week 21).
Het zou een beetje teveel van het goede zijn om het hele interview over te nemen,
maar ik zal hieronder dan de meest uit het oog springende antwoorden van hem in dit interview neerschrijven, waardoor het er op neerkomt dat ik alleen het laatste deel uit dit interview uit de Nieuwe Revu overneem.
Uit zijn antwoorden blijkt ondubbelzinnig dat we hier te maken hebben met een zeer gevaarlijk kereltje is,
en voor hem blijkt (bij de meeste andere buiten-Europese vreemdelingen trouwens ook) dat integratie een illusie is.

Gaat u AEL stemmen?

"Als ik het nog mag. Ik moet binnenkort een nationaliteit inleveren, want in de integratieplannen staat dat je niet meer twee nationaliteiten mag hebben.
Ik lever dan mijn Nederlandse pasoort in. Absoluut. Emotioneel kies ik voor de Marokkaanse nationaliteit. Ik weet niet wat het nut is van een Nederlands paspoort. Dat Nederlandse paspoort kan me gestolen worden".

U leeft liever in een kalifaat, de oudste vorm van islamitisch samenleven zoals in de nadagen van de profeet Mohammed?

"Absoluut. Dat is rechtvaardigheid. Ik vind dat religie en het leven van de mens niet van elkaar onderscheiden kunnen worden".

Osama Bin Laden wil dat ook?

"Osama Bin Laden heeft hele goede ideeën. Ik vind het geen foute man.
Het is ook niet bewezen dat-ie schuldig is aan 11 september".

Beschermt u hem niet te veel?

"Nee. Voor mij is pas iemand schuldig als de rechter dat vindt. De jongens die in 2002 in Rotterdam terecht stonden op verdenking van moslimextremisme, hebben een jaar vastgezeten, terwijl iedereen dacht dat ze schuldig waren.
Uiteindelijk worden ze vrijgesproken. Dus alles wat in Madrid en New York is gebeurd is voor mij onduidelijk, totdat het bewijs wordt gelever. Dat veel moslims verdachten zijn, ontken ik overigens niet".

U hoort in een Marokkaans theehuis over de voorbereidingen van een aanslag. Zou u de terrorist aangeven?

"Als iemand terroristische aanslagen zou verrichten, zou ik hem eerst zelf proberen tegen te houden.
Of ik hem zou aangeven, weet ik niet".

Wanneer kunnen wij hier een aanslag verwachten?

"Als je er vanuit gaat dat mensen een aanslag plegen omdat ze ontevreden zijn over de buitenlandpolitiek van een bepaald land, dan is Nederland één van de eerste".

Ben Patriot:
Dit antwoord is ronduit schokkend :

"Als iemand terroristische aanslagen zou verrichten, zou ik hem eerst zelf proberen tegen te houden.
Of ik hem zou aangeven, weet ik niet".

Met dit antwoord ontmaskerd hij zichzelf in dit interview als een potentieël gevaar voor de openbare orde en veiligheid.
Het is namelijk de morele plicht van iedere burger om die bloeddorstige moslimhonden die van niets anders dan van dood en verderf houden aan te geven en voor goed te verwijderen uit het publieke domein / openbare leven.

Over het onlangs zeer geruchtmakende en omstreden moslimboek :
De weg van de Moslim verklaard Mohammed C. wordt hem eerder in dit interview ook een tweetal vragen gesteld :

Uw hoogleraar sjeik Aboe Bakr Djaber al-Djezieiri is de schrijver van het boek De weg van de Moslim waarin homo´s van torens worden gegooid.

"Hij is een fantastisch lieve man bij wie ik veel les heb gevolgd.
Politieke partijen beweren dat de meeste moslims in Nederland het niet eens zijn met de inhoud. Maar dat is onzin. Er is geen oprechte moslim die het niet met de inhoud van het boek eens is".

U neemt er geen afstand van?

"Waarom zou ik dat doen? Dan moet ik ook afstand nemen van de koran.
What´s next?"

Hand in hand,
terug naar eigen land met dit deloyale tuig van de onderste richel.

Stop de verovering door het islamitisch imperialisme
Terugkeerbeleid nu!!
Ben Patriot is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be