![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat de moderatie veel te streng is .
voorbeeld , ik verwijt een debiel , ik was weliswaar zat , maar die gast was echt simpel : 4 waarschuwingspunten . Ik plaats gisteren met mijn zatte botten een onderwerp in een verkeerd forum = 1 waarschuwingspunt . Ik vind dat de moderatie die punten opnieuw moet kwijtschelden als je nadien weer nuchter bent ? Mijn specifieke vraag is echter , hoeveel waarschuwingspunten hebben jullie al gekregen , en kunnen jullie daar mee leven ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En geloof me vrij, veel forumleden zijn het mij mij radicaal oneens, wat soms tot bitsige discussies leidt. Het ligt dus volledig aan jezelf, zeker niet aan de moderatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb er al drie (3), wegens grof, persoonlijk taalgebruik tegen Van Maerlant.
"Eikel! Jij bent gewoon een eikel, weet je! Eikel." ![]() Nu beperk ik mijzelf tot het maken van licht beledigende opmerkingen die slechts door middel van de context begrepen kunnen worden ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben al even flauw als Antoon.
![]() 21.000+ berichten (weliswaar vooral dankzij de quizzen), en 0 waarschuwingspunten.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 6 oktober 2006 om 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idem hier, ik probeer altijd de discussies te voeren op de bal, niet op de man.
Dat lijkt te werken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 4 punten reeds. Ik had gezegd dat iemand dom deed toen die dom deed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb één waarschuwing voor in een verkeerd subforum posten. Sindsdien ben ik nooit meer van het rechte pad geraakt.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het jouw schuld of die van de moderatie, dat je zat was? Trouwens, we hebben al eens zo'n pipo gehad die vond dat dronkenschap maar absolutie moest opleveren.
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Nul zelfs met zatte buien.
Doen wat in m'n handtekening staat, misschien helpt het...
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 6 oktober 2006 om 13:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() Het is misschien maar een idee, maar ik zou voorstellen dat je niet op dit forum komt als je zat bent. Dus ofwel drink je door tot je het adres van dit forum niet meer kunt intikken in je browser, ofwel drink je niet tot je zat bent. De derde optie is natuurlijk dat je, zelfs als je zat bent, jezelf houdt aan de regels van het forum.
mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo'n kat , dat klauwt , dat draait haar rug en dat denkt dat niemand het gezien heeft . Maar de moderatie daarentegen .. Zo Zo 4 strafpunten , kan je daar mee leven ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Uw buurtmoderator
Burgemeester
|
![]() Beste
Het gaat hier niet om waar forumgangers mee kunnen leven of niet. Er is een forumreglement dat nageleefd dient te worden; wij kunnen daarvoor geen rekening houden met uw toestand. Indien u klachten of vragen hebt omtrent de strafpunten die u gegeven worden, dan zal de administratie en/of moderatie, en in eerste instantie de administrator of moderator die u de strafpunten gegeven heeft, u daar graag uitleg over verschaffen. Het systeem van strafpunten en verwittigingen is een apparaat dat ons toelaat hen te straffen, die zich niet aan die eenvoudige regels houden die een goed werkend, overzichtelijk en "leefbaar" (insinuatie onbedoeld) forum garanderen. Met achting Elo Uw buurtmoderator |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kom je aan strafpunten op politics ? Of je bent zat , of je loopt pisnijdig . Waar betreft mijn strafpunten , ik heb ze eens overlopen , en ze waren correct toegediend . Ik was zat en pisnijdig ! |
|
![]() |
![]() |